Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Mer (Diablo II) eller mindre (Callisto Protocol) gamla spel är vad FZ-gänget helgspelar.

#spelhelg


Medlem

Blir att försöka fly från fängelset med vår kära Vin Diesel The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher bay och gillar det än så länge.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Skrivet av magma:

Blir att försöka fly från fängelset med vår kära Vin Diesel The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher bay och gillar det än så länge.

Bra val!


signatur
Medlem

Blev precis klar med Horizon 2, så funderar på vad man ska ta sig an efter det mästerverk?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Blir Skyrim. Jag har faktiskt aldrig spelat igenom hela berättelsen (trots att jag spelade igenom Morrowind och Oblivion), så nu blir det att göra det. Fick blodad tand efter att ha spelat Elder Scrolls Online i några veckor. Har börjat läsa en massa lore och är helt inne i den världen nu.

Redaktör
Ponny
Skrivet av korvmos:

Blev precis klar med Horizon 2, så funderar på vad man ska ta sig an efter det mästerverk?

Tomheten efter mästerverk är ICKE att leka med.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Tomheten efter mästerverk är ICKE att leka med.

Eller hur! Kanske ska bara låt allt smälta in och göra något annat än denna helgen!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Blir en ny genomspelning med ett nytt fokus av ett av förra årets bästa spel: Citizen Sleeper.

Medlem

Har inget speciellt spel på listan nu men det blir att sladda runt lite i Polen i i Dirt Rally 2.0 med FZ Dirtzone iaf. https://www.fz.se/forum/trad/444886-fzdz-fz-dirtzone-dirt-ral...

Medlem

Tjatig fråga varje vecka, Elden Ring som vanligt

Medlem

Jag har tänkt att fjanta runt lite i saints row

Medlem

Blir nog att dra igenom Rune Factory 5 (Switch).

Medlem

Jag har fastnat i ”Police simulator: Patrol officer” och även om det är stelt och man gör samma saker hela tiden så tycker jag att det är skitkul att vara vanlig polis!

Varvar detta med Modern Warfare 2 och Insurgency: Sandstorm samt Castelevania: Circle of the moon och KOTOR 2 på min Switch när jag ligger i soffan eller sängen.

Medlem

Med uppgraderad dator vill jag testa lite allt möjligt men jag ska försöka avsluta Dead Space 2 och Control.

Medlem

Callisto Protocol måste bli klart innan 27/1!

Medlem

Xenoblade Chronicles för hela slanten.

Medlem

Maler på med Assassin's Creed Valhalla, hoppas på att bli klar någon gång nästa vecka. \o/


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Det blir Ragnarök hela helgen. Är 5 timmar in och jag älskar det hittills

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av The_Esper:

Det blir Ragnarök hela helgen. Är 5 timmar in och jag älskar det hittills

Samma! Passerade precis 20 timmar.


signatur
Skribent

Jo, men jag är ju fast i Hades igen så inte så mycket att göra mer än att låsa upp mer av storyn från "the son of the god of the dead". 70 timmar in och känns som jag har en hel del kvar av storyn samt en hel del andra saker kvar att låsa upp.

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Det blir Ragnarök hela helgen. Är 5 timmar in och jag älskar det hittills

Har redan klarat Ragnarök men kommer att 100% framöver. Det är så bra

OT, Fick inte tid förra helgen och ska göra ett nytt försök att besöka Agahnim i Hyrule Castle.
Med andra ord The Legend of Zelda: A Link to the Past.

Medlem

Dragonflight för hela slanten. Som vanligt sedan det släpptes.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det blir nog lite Escape from Tarkov samt Norco om jag har tid.

Medlem

Train Sim World 3, att susa över spåret i 250 km/h och inte missa nästa perrong är svårare än jag trott

Lika utmanande är att hålla säkerhetsventilerna stängda på det gamla ångloket

Hatten av till Dovetail Games för spelet ser fantastiskt ut i 4k 60 FPS på Xbox X och dom nya tågen är välgjorda och underhållande. Jag har inte spelat tåg simulatorer innan, så jag får erkänna att jag är positivt överraskad 😀.

Medlem

Här blir det evil west

Medlem

De blir att kötta vidare i nioh 2

Medlem

Hamnat lite i en spelsvacka igen..
Spelat alla spel jag är intresserad av känns det som (kräsen). Väntar på Dead Space Remaken, Deliver Us Mars och The Last Of Us Remaken blir det väl också. Körde aldrig klart det på PS4:an.

Installerade Cyberpunk 2077 igen istället. Vaknade till liv direkt, kändes genast roligt att gama igen.
Man borde egentligen bli deppad av en dystopisk värld där det är mörkt och regnar men inte i Cyberpunk
Kör ingen speciell build eller "try hard". Bara mys-spelar utan några direkta mål eller krav.

It's not a lake, it's an ocean

Varvar mellan Sonic Unleashed och The Medium (denna gång på PS5). Inget av dem övertygar, kan man väl säga. Bryter upp lite med Tinykin, som är väldigt charmigt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

för en gångs skull vet jag inte, kanske slutligen ta sig an god of war? alla säger ju att det är så jävla bra. jag testar antar jag


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

för en gångs skull vet jag inte, kanske slutligen ta sig an god of war? alla säger ju att det är så jävla bra. jag testar antar jag

Det är väldigt bra, top notch. Det enda som gjorde att det inte blev ett favoritspel för mig är att jag inte är så intresserad av mytologi, gudar osv. Är inte allätare när det kommer till spel så då kan det falla på att jag inte är så intresserad av settingen.

12
Skriv svar