Torsdagstipset: Command & Conquer-remasters absurt billiga på Steam

Robot
Torsdagstipset: Command & Conquer-remasters absurt billiga på Steam
Medlem

Drog igång det på min nyinköpta begagnade mini pc 1000kr. Fungerade otroligt nog. Fantastiskt vilken teknik det finns där ute jag inte hadde någon aning om fanns.

Medlem

Det tackar vi för! Lätt värt för nostalgitrippen


signatur

Videomupp

Medlem

Det var fetrea för tre veckor sedan, onödigt att köra så snart kan man tycka. Grymt dock, rekommenderar till alla.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hell yeah!!!

Medlem

Kane ser ut som Andrew Tate på bilden där.

Gnällkuk
Skrivet av cryxis:

Kane ser ut som Andrew Tate på bilden där.

*angry kane noises*


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kan man ta bort spel från sitt Steam-konto bara för att kunna köpa dem igen? Det här är värt det. Så mycket nostalgi i ett litet 30-kronorspaket.

Skrivet av Alexraptor:

Personligen föredrar jag Act on Instinct, men Frank Klepackis gamla alster är tamigfan guld. Dune 2-musiken han gjorde skall inte förglömmas heller!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tack för tipset! Blev ett köp på en gång, hade faktiskt missat remastern


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Extremt välgjord remaster på ett fantastiskt spel som präglade hela min uppväxt.

Rekommenderas helhjärtat!

Skribent

För 30 kr bör alla köpa denna remaster och ta del av spelhistoria!


signatur

"Writer and Fighter"

ELF
Medlem

Är ni sugna på strategi så kan ni kolla upp GamerZakh på youtube. Han har bra videor där han tar upp kommande spel..
Jag tycker D.O.R.F ser riktigt intressant ut.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar