Bodycount premiärplåtat

Medlem
Bodycount premiärplåtat

Varför står deti info rutan om spelet att det bara kommer till Xbox360 när det på Codemasters hemsida står att det även kommer till PS3!?


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Tycker det liknar väldigt mycket Black från PS2.. Har för mig det var codemasters som gjorde de?? eller iafall riktigt likt

Medlem

Om du läste nyheten igår "I mitten av februari började snacket kring vad Stuart Black pysslat med sedan han släppte det hyllade actionspelet Black för fyra år sedan. Idag är det officiellt, hans nästa titel heter Bodycount. "


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Criterion gjorde Black, dvs skaparna utav Burnout-serien.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det första jag tänkte på när jag såg bilderna var "Äntligen kommer uppföljaren till Black"!

Medlem

Bilderna ser ju likadanna ut


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Jag vill inte trolla men det första jag tänkte när jag såg bilderna var: "Det här ser ut som skit."

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Jag vill inte trolla men det första jag tänkte när jag såg bilderna var: "Det här ser ut som skit."

Fast det behöver ju inte vara snyggt för att vara roligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Black var iof gansk fett med tanke på plattformarna det kördes på, De lyckades klämma ut ganska bra grafik ur den lilla PS2 lådan då.
Hoppas på att de gör snarlikt med dessa nya lådor.

Black var ju skoj för att det var lite over the top action.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Whimsical:

Jag vill inte trolla men det första jag tänkte när jag såg bilderna var: "Det här ser ut som skit."

Fast det behöver ju inte vara snyggt för att vara roligt.

Självklart inte. FPS och Racing är väl dock kanske de genrer där grafik är mest viktig enligt spelarna. Med tanke på att det är uppföljaren till Black som var mest känt för att vara en väldigt snygg PS2-titel, plus att detta är de allra första bilderna så hade man väl förväntat sig något mer imponerade.

Medlem

Ser ut att vara en uppföljare på Black. Men det kan säkert bli en värdig kandidat.


signatur

<3

1
Skriv svar