Festivalsommar 08

Medlem
Festivalsommar 08

Fick upp suget för festival när jag läste "wrong" tråden om depachemods nya singel.

Eftersom man ej kan gama hela sommaren så kanske det är passande med festivalbesök?
Så vilka festivaler i sommar har ni tänkt dra på?

För min del räcker det med Arvika och Emmaboda.

Blir Sweden Rock Festival, Wacken Open Air, Sonisphere och Ydre Country Festival. En väldans blandning


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

för mig blir det nog den där Metalica spelningen å kanske att man iår åker till Ydre Country Festival.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vill till Roskilde som vanligt, men dit kommer man inte dra.

Blir Arvika minst. Sen är jag sugen på Emmaboda.
På hemmaplan blir det West coast riot och Way out west om man har råd.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Blir bara Arvika för min del. Pallar fan inte med tältandet längre hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Blir bara Arvika för min del. Pallar fan inte med tältandet längre hehe.

Är det inte det som är en del av charmen med festival hehe?

Medlem

Vet inte riktigt, Metaltown kanske.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

4 dagar på Sweden Rock Festival och kanske Sonisphere om priset är ok. Mer än så blir det nog inte!

Medlem
Skrivet av Crunchy:

Är det inte det som är en del av charmen med festival hehe?

Jo, just därför blir det bara Arvika och förmodligen bara Depeche spelningen hehe.


signatur
Medlem

Ni menar väl Festivalsommar 09


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det blir nog MetalTown fast för tillfället är det inget att se, så line upen ser ut atm.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Jag tror inte jag har varit på en festival någon gång. Förrutom någon liten när jag var liten.
Något man borde gå på?
MetalTown låter intressant.


signatur

Rawr

Medlem

Festivaler är sketkul. När jag var typ 25 så kunde jag inte fatta hur man nånsin kunde tröttna på festivaler hehe. Men det var då det.

Mitt tips är att festivala så mycket det går. Det är en helt unik upplevelse. Vissa festivaler har blivit lite småtrista (Hultsfred, till exempel, som har blivit rätt stökig) men storheter som Roskilde håller stilen än med skön stämning på campingen - även om jag själv inte har varit där sen monsun-året 91 hehe.


signatur
Medlem

hehe fan kmr vara utomlands sae de blir inget

Medlem

kanske ska på en privat electro festival i holland, vi får se.. beror lite på barnpassning om frugan vill med eller om hon är så sugen att jag festar loss i ett par dar medans hon tar hand om hushållet


signatur

thank you, come again

Medlem

Lutar åt Peace & Love i år faktiskt. Mest artister där som tilltalar mig. Hade tänkt dra till Hultsfred först, men deras line up i år är ju ett skämt.

West Coast Riot var ju grymt förra året så får väl se vad dom bokar i år. Lite synd bara att det inte finns nån camping.

Medlem

Hultsfred har varit ett skämt i flera år, med en ljuspunk 06 när de fick dit Babyshambles (efter mycket om och men).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Hultsfred har varit ett skämt i flera år, med en ljuspunk 06 när de fick dit Babyshambles (efter mycket om och men).

Dom var där förra året också. Tycker det var helt ok band då också med Rage Against the Machine som höjdpunkt

Medlem

Vet inte vilken planet Crunchy bor på, men här är det iaf 2009.

Inaktiv

Hultsfred, Metaltown och kanske Sonisphere.

Medlem

Skulle vilja åka till Sweden Rock Festival igen men kan inte, lär bli om några år först.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

festivalsommaren 08 var jag på emmaboda var helt okej, var ju där naturligtvis för JUSTICE.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar