Spel mellan plattformarna i Left 4 Dead 2

Robot
Medlem
Spel mellan plattformarna i Left 4 Dead 2

Sweet!

Medlem

Blir det inte ganska ojämnt eftersom mac-användare bara kan spela spin doctor?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Strålande! Hoppas det blir en bra konvertering och inte något EA-trams Riktigt efterlängtat!

Medlem

"Du behöver heller inte köpa det en andra gång om du redan äger datorversionen, spelet blir tillgängligt även på din äppelburk."

Gillar att dom refererar till Mac som en icke-dator ;D


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Inaktiv

Bra initiativ Valve! Det börjar ju dyka upp mer och mer spel till Mac-ägarna och jag tror Steam kommer verkligen hjälpa till med att både stärka det konceptet och förena PC och Mac användare en bra bit. En liten lättsam applåd till Valve tycker jag inte sitter fel.

Medlem

Najs... Vavle borde göra ett spelläge där de fyra Mac ägarna som använder sina datorer till spel kör survivors och möter PC ägarna som zombies.

Medlem

Om Valve fixar detta bra så kommer dom tjäna mycket pengar! Vill spela men absolut inte gå tillbaka till Windows!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Nää, samma sak här. Vill spela men inte ha Windows. Det blev en 360 istället men nu kan jag även spela lite på macen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av virgol:

Men hur ska de kunna knuffa zombies utan en högerknapp???? höhöhöhö...........

Nu har du väll ändå fastnat i fel årtionde?

Ska bli kul med fler mac-spel så man slipper boota om till win7 så ofta.

Medlem

Vadå, kan mac-ägarna inte möta pc-folk i de andra spelen eller? Trodde det per automatik var så till alla spel att alla (och med alla menar jag alla spel som VALVe gjort och tillhandahåller via Steam som har aktiv multiplayer community just nu) kunde möta alla. Lite döda spelen skulle vara annars för mac-användarna (de som de flesta mest spelar MP på det vill säga).

ro
Medlem

One click to rule them all..

Medlem

Är det Hitler i bakgrunden på rubriksbilden? Jag håller mig till PC.

Medlem

Nice.
Här ska det kickas mac-stjärt:D


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

AKTA RYGGEN FRANCIS!


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Rätt roligt att nästan alla pc folk tror att man har mac inte kan spela spel. Jag äter, spottar ut och skit ut pc fjortisar varje dag på min mac. plus jag har 5 knappar på min mus.

No pain no Game

1
Skriv svar