Den uppdaterade versionen av Witcher 3 släpps fysiskt nästa vecka

Robot
Den uppdaterade versionen av Witcher 3 släpps fysiskt nästa vecka

Även en fix till pc-versionen är på väg.

#CDPR, #Witcher-3


Medlem

Denna vill jag ha. En komplett utgåva som kan ligga och samla damm på vinden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nog dags för current gen, då konsolerna funnits ute i över 2 år. 😛
Bara 5 år till nästa gång man får säga next gen.

Skribent
Skrivet av Håkan:

Nog dags för current gen, då konsolerna funnits ute i över 2 år. 😛
Bara 5 år till nästa gång man får säga next gen.

Ja det börjar känns så 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Fragtjuv

Ja. Det är kanske dags att spela igenom det igen.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

1:an och 2:an fick en Enhanced edition, den här gången var det Complete.

Deras PR-kupp verkar ha funkat bra. På detta sättet fick de, de flesta att glömma Cyberrobbery och tänka på gamla, goda dagar. Well played.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmm, jag spelade inte witcher 3 när den kom ut men bestämde mig för att testa nu när det gick att uppdatera till ps5. Det märks tydligt att detta spel är från xbox360/ps3-generationen. Uppdateringen är också rätt buggig på ps5 mkt grafiska glitchar och dålig fysikmotor. Känns inte som att det är värt att köpa om spelet. Kanske plockar jag upp det på någon kommande black friday-rea. Men köpa ett gammalt spel till nypris som de bara har spacklat på en ny yt-finish på? Nej tack.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Hmm, jag spelade inte witcher 3 när den kom ut men bestämde mig för att testa nu när det gick att uppdatera till ps5. Det märks tydligt att detta spel är från xbox360/ps3-generationen. Uppdateringen är också rätt buggig på ps5 mkt grafiska glitchar och dålig fysikmotor. Känns inte som att det är värt att köpa om spelet. Kanske plockar jag upp det på någon kommande black friday-rea. Men köpa ett gammalt spel till nypris som de bara har spacklat på en ny yt-finish på? Nej tack.

Bara för att klargöra: Spelet är från 2015, alltså långt in i XBox One/PS4-generationen. Jag misstänker att du inte minns hur spel på PS3 och xb360 såg ut. Dessutom är spelet väldigt sällan fullpris numera. Och denna uppdatering var en gratis patch till alla som köpt spelet sedan innan.

Medlem

Jag uppdaterade min digitala utgåva och har väl kommit sisådär 8-10 timmar. Storyn, världen och karaktärerna är ju top men man har ju blivit lite bortskämd på senare tid med en aning mjukare animationer osv på huvudkaraktärer i bl.a TLoU och Horizon. Geralt är lite bångstyrig och fyrkantig på den punkten. Fortfarande ett mästerligt spel.

Medlem

"Pc-versionen hade en massa tekniska problem och CDPR lovar i samband med detta att en patch är på väg som ska fixa dessa problem." haha! Det är cd project upp i dagen detta

De kör i alla fall DRM-fritt och inga in-game affärer heller så....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Cd drive vad är det numera??????
Kör PC och jag har inte haft en CD drive på de 2 sista datorerna jag köpt.
Notera att jag har en flyttkartong full med CD:s i källaren.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skribent
Skrivet av Sten-greger:

Cd drive vad är det numera??????
Kör PC och jag har inte haft en CD drive på de 2 sista datorerna jag köpt.
Notera att jag har en flyttkartong full med CD:s i källaren.

Finns nog i stort sätt bara på konsoler numera. Har inte heller någon diskläsare på någon av mina datorer här hemma.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Deras PR-kupp verkar ha funkat bra. På detta sättet fick de, de flesta att glömma Cyberrobbery och tänka på gamla, goda dagar. Well played.

Cyberpunk var way mycket roligare och bättre spel än witcher 3. Spelar witcher 3 nu med nya patchen på steam deck och det är buggigare än cyberpunk någonsin varit, för att inte nämna den otroligt usla kontrollen w3 har.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Finns nog i stort sätt bara på konsoler numera. Har inte heller någon diskläsare på någon av mina datorer här hemma.

Det kommer nog inte finnas på nästa generation konsoler heller.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Skribent
Skrivet av Sten-greger:

Det kommer nog inte finnas på nästa generation konsoler heller.

Tror du har helt rätt här faktiskt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Skaffade aldrig samlingen till Xbox One så perfekt att plocka upp denna istället!

1
Skriv svar