Detroit: Become Human har sålt 2,5 miljon ex på pc

Robot
Detroit: Become Human har sålt 2,5 miljon ex på pc
Medlem

Riktigt bra spel, kul att fler upptäcker det.

Medlem

Vill se Leslie Nielsen expansionen...

Medlem

Håller på att spela det på ps5:an just nu. Ruskigt bra! Ska tillägga att Heavy Rain är top 3 upplevelse för mig. Detroit är även Gratis på ps5:an! 👍

Redaktör
Ponny

Heavy Rain och Beyond släppte jag relativt snabbt, men Detroit: Become Human är ett spel jag fortfarande tänker på ganska ofta. Det har något speciellt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Väldigt genomtänkt spel, ett av de få spel där valen du gör faktiskt skapar skillnad i storyn och karaktärers öde. Starkt rekommenderat till de som inte testat det än.

Medlem

Japp håller med de flesta andra, otroligt bra spel. Unik gameplay och user interface kopplat med gripande story där ens val faktiskt påverkar storyn enormt.

Medlem

Beyond two souls gillar jag bäst. Heavy Rain orkade jag inte ta mig genom.

Hoppas det kommer fler liknande spel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Var ju EPiC exklusivt i 1 år innan det släpptes till Steam så det hade varit intressant med siffror hur det sålde i respektive butik.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av lonian:

Beyond two souls gillar jag bäst. Heavy Rain orkade jag inte ta mig genom.

Hoppas det kommer fler liknande spel.

Det var tvärtom för min del. Heavy Rain står sig som en av mina starkaste spelupplevelser medan Beyond: Two Souls var mediokert på sin höjd. Detroit var bättre än Beyond, men sämre än Heavy Rain enligt mitt tycke.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Älskar alla deras spel. Ge mig mer

Medlem

Wow, 8 miljoner för ett ganska nischat spel. Jättekul.


signatur

Memento Mori

Medlem

Tycker som flera här att deras spel är underbara. Rankar inget av dom högre än något annat. Beyond two souls var det första jag testade. Alla tre spelen har en gripande story där man som spelare känner sig delaktig i hur det går. Detroit har jag spelat igenom tre gånger och lyckats få olika händelser och slut varje gång.

Medlem

Spelade precis färdigt det. Helt slut! Vilken resa… så många val..

Medlem

Riktigt bra spel!

1
Skriv svar