Ian Currie försäkrar att Jagged Alliance 3 är en värdig uppföljare

Robot
Ian Currie försäkrar att Jagged Alliance 3 är en värdig uppföljare

Veteranen är med för att skriva handling, uppdrag och annat.

#Haemimont-games, #Jagged-alliance-3


FM-guru
F.d. Sisyr

Måtte han ha rätt! Tvåan är en av mina absoluta favoriter.

Medlem

Ser lovande ut och Haemimont Games har gjort bra spel tidigare. Håller tummarna.

Medlem

Det där har man hört förr, och alldeles för många gånger. Det har gjorts många försök att fånga vad som gjorde JA2 så bra och det har misslyckats fatalt varenda gång. Givetvis fantastiskt om de faktiskt lyckas denna gång, men tänker inte direkt hålla andan.

Skribent
Skrivet av Darkseed:

Det där har man hört förr, och alldeles för många gånger. Det har gjorts många försök att fånga vad som gjorde JA2 så bra och det har misslyckats fatalt varenda gång. Givetvis fantastiskt om de faktiskt lyckas denna gång, men tänker inte direkt hålla andan.

Har också blivit bränd för många gånger, men hoppet är ändå det sista som övergiver en. Please!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Det där har man hört förr, och alldeles för många gånger. Det har gjorts många försök att fånga vad som gjorde JA2 så bra och det har misslyckats fatalt varenda gång. Givetvis fantastiskt om de faktiskt lyckas denna gång, men tänker inte direkt hålla andan.

Det är alltid massa snack. Högst troligt att detta INTE stämmer. Kul om det gör det dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Chefredaktör

Håller tummarna men är som övriga bränd av tidigare försök. :/

Redaktör

Läste "Ian Curtis" och blev förvånad över att en man som dog 1980 säger så.


signatur
Medlem

Det ser lovande ut, men känns kanske aningen väl ljust och färgglatt, och karaktärerna verkar rätt larviga i videon. Det jag alltid gillade med JA2 var den dystra atmosfären. Det kändes rått, realistiskt och oförlåtande.

Medlem
Försöker hålla huvudet kallt…

och inte börja hypa detta spel, men varje sån här artikel gör det en aning svårare.

Hoppas på det bästa.

Medlem

Wow. Vilken nyhet! Jag älskar det slumpmässiga och halvt korkade inslagen i JA2. Hoppas de bevarar det i 3:an.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

1
Skriv svar