God of War III kostade 44 miljoner dollar

Robot
Medlem
God of War III kostade 44 miljoner dollar
Citat:

Vi säger lycka till Sony med att tackla Kratos mindervärdeskomplex, och önskar er en god fortsättning på resten av ert (korta) liv.

?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Dyrt och bra, som det ska


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

det lät dyrt att tillverka,, men mesta av pengarna gick nog åt till animerade ointressanta sexscener med autentiskt flåsande av röstskådespelarna ^^

Det syns att det har kostat, och det är bra det...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av simulacra:
Citat:

Vi säger lycka till Sony med att tackla Kratos mindervärdeskomplex, och önskar er en god fortsättning på resten av ert (korta) liv.

?

Hampus går på droger. Hans nyhetstexter brukar oftast indikera detta.

Inaktiv

Men släpp det till xbox också då sä är det ju ett givet köp. så kan de casha in hur mycket pengar som helst.

Medlem
Skrivet av simulacra:
Citat:

Vi säger lycka till Sony med att tackla Kratos mindervärdeskomplex, och önskar er en god fortsättning på resten av ert (korta) liv.

?

spoken like a true xbox fanboy

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Men släpp det till xbox också då sä är det ju ett givet köp. så kan de casha in hur mycket pengar som helst.

Jag håller med! Tror jag skall starta en facebook grupp, God of War till Xbox360!

Medlem

Jag är ledsen om folk misstolkade det som något underbyggt hat mot Sony. Det var bara menat att utmärka Kratos minst ut sagt massiva vrede. Kolla bara hur han sliter av huvudet på en herre i spelet. I backspegeln inser jag således att
liknelsen var något långsökt. Ha en härlig fortsatt vecka!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Man kan ju undra vad är det som egentligen kostar så otroligt mycket pengar :S

Medlem
Skrivet av Harpa:

Jag är ledsen om folk misstolkade det som något underbyggt hat mot Sony. Det var bara menat att utmärka Kratos minst ut sagt massiva vrede. Kolla bara hur han sliter av huvudet på en herre i spelet. I backspegeln inser jag således att
liknelsen var något långsökt. Ha en härlig fortsatt vecka!

Denna gång känner jag mig smart för jag förstod precis vad du menade med ditt inlägg! We think alike!

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av jonne_man:

Men släpp det till xbox också då sä är det ju ett givet köp. så kan de casha in hur mycket pengar som helst.

Jag håller med! Tror jag skall starta en facebook grupp, God of War till Xbox360!

Är väl ganska tveksamt om en Xbox 360 skulle klara köra spelet äns..:)

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Man kan ju undra vad är det som egentligen kostar så otroligt mycket pengar :S

det är väl främst löner för alla anställda, men även utrustning som krävs. Glöm inte att spelen utvecklats under en ganska lång period, det är lätt hänt att kostnaderna springer iväg.

1
Skriv svar