PSVR2-lanseringstiteln The Dark Pictures: Switchback försenas

Robot
PSVR2-lanseringstiteln The Dark Pictures: Switchback försenas
Medlem

Skräckspel i VR är ren mardröm.

Kommer säkert användas som tortyr i framtiden. Sätta folk i situationer de är rädda för

Medlem
Skrivet av Karmak:

Skräckspel i VR är ren mardröm.

Kommer säkert användas som tortyr i framtiden. Sätta folk i situationer de är rädda för

Ja jag har konsekvent vägrat spela någonting som är ens det minsta skräckbetonat i VR sedan starten. Kommer aldrig göra det heller.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Skräckspel i VR är ren mardröm.

Kommer säkert användas som tortyr i framtiden. Sätta folk i situationer de är rädda för

Skrivet av Hullken:

Ja jag har konsekvent vägrat spela någonting som är ens det minsta skräckbetonat i VR sedan starten. Kommer aldrig göra det heller.

Det som är så underbart.
Vissa blir skräckslagna redan av Half life Alyx i dom mörka banorna med dom där svarta giftiga headcrabsen, och så Jeff-banan förståss som är välpolerad och inte förlitar sig på jumpscare

OnT: Synd att det inte släpps vid release, nu kommer det i Mars ist som andra stortitlar som Saints & Sinner Chapter 2 och Vertigo 2 för PCVR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det som är så underbart.
Vissa blir skräckslagna redan av Half life Alyx i dom mörka banorna med dom där svarta giftiga headcrabsen, och så Jeff-banan förståss som är välpolerad och inte förlitar sig på jumpscare

OnT: Synd att det inte släpps vid release, nu kommer det i Mars ist som andra stortitlar som Saints & Sinner Chapter 2 och Vertigo 2 för PCVR

Jo precis, det är ju ingen brist på spel direkt och lyckas de släppa det i Mars så är det inte så farligt.
Om man ska vara lite konspiratorisk så kanske det flyttar fram det eftersom att releasen redan är överfull av spel.
Fast det finns ju andra Wave shooters så risken är att man är lite småtrött på det en månad senare. Eller så blir det tvärt om och man har fått upp aptiten för mer

Jag är mer oroad över Beat saber, fast man har ju Synth riders och Pistol Whip att spela ifall det blir försenat.
Har dem otur så kanske dessa spel kan sno en del av Beat sabers publik ifall folk inte orkar vänta.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Jo precis, det är ju ingen brist på spel direkt och lyckas de släppa det i Mars så är det inte så farligt.
Om man ska vara lite konspiratorisk så kanske det flyttar fram det eftersom att releasen redan är överfull av spel.
Fast det finns ju andra Wave shooters så risken är att man är lite småtrött på det en månad senare. Eller så blir det tvärt om och man har fått upp aptiten för mer

Jag är mer oroad över Beat saber, fast man har ju Synth riders och Pistol Whip att spela ifall det blir försenat.
Har dem otur så kanske dessa spel kan sno en del av Beat sabers publik ifall folk inte orkar vänta.

Finns i min mening ingen wave/rail shooter som kommer upp i samma klass. Iaf inte om spelet är minst lika bra som rush of blood


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny

Skräck i VR är det bästa/värsta som finns. Älskar och hatar det.

Hade iofs hellre sett ett "vanligt" Dark Pictures, i förstaperson dock, men spelade å andra sidan inte Rush of Blood så jag kanske blir blåst av stolen...? Nåväl, förseningen gör mig inte så mycket. Ser hellre att Playstation VR2 får en stadig ström av spel än alla på release och sedan stiltje.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kommer nog köpa Demeo istället. För desto mer jag läser mm om spelet dlc mm Desto mer intressant verkar spelet vara.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Kommer nog köpa Demeo istället. För desto mer jag läser mm om spelet dlc mm Desto mer intressant verkar spelet vara.

Varit nära köpknappen många ggr när det gäller Demeo, men har aldrig blivigt av.
Det är verkligen ett spel med mycket innehåll och lär fortsätta komma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag måste rätta mig lite. Istället= också.

1
Skriv svar