Forspokens demo finns nu även till pc

Robot
Forspokens demo finns nu även till pc

Ta en weekend i Athia innan du flyttar dit.

#Forspoken, #Square-enix, #nyhetstips


Medlem

Kaas dialog och gameplay men världen verkar intressant tycker jag.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tycker Square-Enix hanterat releasen på ett schysst sätt med trailers och demos, oavsett slutprodukten. Jag har inte hunnit testa demot, men tycker spelet såg ut att ha en viss potential. Om det inte bombar helt kanske det kommer en uppföljare där de kan göra om de grejer som är dåliga.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Tycker Square-Enix hanterat releasen på ett schysst sätt med trailers och demos, oavsett slutprodukten. Jag har inte hunnit testa demot, men tycker spelet såg ut att ha en viss potential. Om det inte bombar helt kanske det kommer en uppföljare där de kan göra om de grejer som är dåliga.

Mjaa, är ju lite dålig stil att begränsa utskick av pc-koderna till recensenter(stavas det så?).

Har spelat demon och påminde mig om Infamous-spelen, tyckte det var rätt skoj, blir nog att skaffa snart c:

Medlem
Skrivet av hugoqqqq:

Mjaa, är ju lite dålig stil att begränsa utskick av pc-koderna till recensenter(stavas det så?).

Det kom en massa recensioner innan releasen, vilket tyder på att många fick koder innan. Kanske Skillup blev sura för att de inte fick någon och skapade ett drev med sin video. Men jag bara gissar, det kan vara att de bara skickade ut till vissa utvalda som verkade mer positivt inställda till spelet.

Redaktör
Skrivet av Fulci:

Det kom en massa recensioner innan releasen, vilket tyder på att många fick koder innan. Kanske Skillup blev sura för att de inte fick någon och skapade ett drev med sin video. Men jag bara gissar, det kan vara att de bara skickade ut till vissa utvalda som verkade mer positivt inställda till spelet.

Det verkar rätt random vilka som fått och inte fått. Vi fick kod först några timmar innan embargolyft. Har svårt att se att tidigare rapportering skulle påverka vilka som blir utan kod. Har även svårt att se logiken i att inte ge samma förutsättningar till alla som recenserar, det skapar ju snarast misstro mot Square - "vad försöker de dölja..?" Nåväl, det här är dessbättre väldigt ovanligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Fulci:

Det kom en massa recensioner innan releasen, vilket tyder på att många fick koder innan. Kanske Skillup blev sura för att de inte fick någon och skapade ett drev med sin video. Men jag bara gissar, det kan vara att de bara skickade ut till vissa utvalda som verkade mer positivt inställda till spelet.

Men ingen av dem var PC recensioner. Alltid trevligt att få ett hum hur prestandan är.

Medlem

Provat det och det var som jag såg i trailers. Världen känns helt död, ser statisk ut och grafiken är meh

Det enda som såg bra ut var effekterna

Ne blir inte ens ett köp på rea

EDIT: Digital Foundry förklarar det bättre än jag allt som är fel med grafiken

1
Skriv svar