Eidos- och Square Enix-vecka på Steam

Inaktiv
Eidos- och Square Enix-vecka på Steam

Gillar man inte Hitman: Blood Money då är det nåt som är fel, två saker som är extra nice i det är strypsnaror och dödliga sprutor ^^, finns kanske i dom andra hitmans men det har jag glömt.

Inaktiv

signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Kan bara garva åt vissa av deras "deals"
Deus Ex dealen:
Deus Ex collection med 2 titlar som var för sig kostar 9.99 får du köpa tillsammans för det otroligt låga priset av 29.99 ! Bara 10.01 mer än om du köper de två titlarna var för sig. Missa inte detta otroliga erbjudande !

Medlem

Blood Money är gryyymt

Inaktiv
Skrivet av Camlin:

Kan bara garva åt vissa av deras "deals"
Deus Ex dealen:
Deus Ex collection med 2 titlar som var för sig kostar 9.99 får du köpa tillsammans för det otroligt låga priset av 29.99 ! Bara 10.01 mer än om du köper de två titlarna var för sig. Missa inte detta otroliga erbjudande !

Då får jag passa på nu när det är ett så förmånligt pris!

Medlem

... LOL.
Jag tänkte verkligen "Hmm, ska jag reinstalla det och spela igenom det igen?" när jag kollat in nyheten.
Är väl kanske så med riktigt bra spel ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av SkinVision:

... LOL.
Jag tänkte verkligen "Hmm, ska jag reinstalla det och spela igenom det igen?" när jag kollat in nyheten.
Är väl kanske så med riktigt bra spel ^^

Jag återinstallerade det redan för en månad sedan. Hade bara kört demot innan. Så galet bra spel det är!

Medlem

Deus Ex asså, man blir ju galen av lycka bara man tänker på det


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar