FZ Play - Vår operasångare Wakkaah vill bli rockstjärna i Hi-Fi Rush

Robot
FZ Play - Vår operasångare Wakkaah vill bli rockstjärna i Hi-Fi Rush

A perfect match? Svar i streamen, start klockan 20.

#fz-play, #hi-fi-rush


Medlem

Tomas Helenius ser ut som Johnny Knoxville på den bilden! 😄

Kikar in på streamen ikväll!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Redaktör
Skrivet av Soulless:

Tomas Helenius ser ut som Johnny Knoxville på den bilden! 😄

Kikar in på streamen ikväll!

"Med kändis-lookalike-skap kommer ansvar att agera som kändisen." - Ouch...


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

"Med kändis-lookalike-skap kommer ansvar att agera som kändisen." - Ouch...

”Hej, jag är Tompa Helenius och detta är Fragzone!”

*Deun deun deeeuuuuun….*


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Medlem

Så jävla bra spel!


signatur
Moderator

5/5!!!!! Spelet levererar otroligt kul gameplay med underbart flyt. Grafiskt ser allt snyggt ut och spelet känns trots att genren inte är ny originellt. Jag vill och kommer spela mer. Dessutom känns alla små detaljer väldigt välgenomtänkta. Det finns nivåer och hjälpmedel som gör att spelet passar totalt taktlösa, mästertrummisar och alla däremellan!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

5/5!!!!! Spelet levererar otroligt kul gameplay med underbart flyt. Grafiskt ser allt snyggt ut och spelet känns trots att genren inte är ny originellt. Jag vill och kommer spela mer. Dessutom känns alla små detaljer väldigt välgenomtänkta. Det finns nivåer och hjälpmedel som gör att spelet passar totalt taktlösa, mästertrummisar och alla däremellan!

Håller med till 1000 %. Det ÄR många stora titlar i år som släpps, men förutspår att jag kommer blicka tillbaka till detta spel och hylla det året ut!


signatur
Medlem

Oväntat!

När jag såg trailern tyckte jag det såg lite halvdant ut.

Läser ju lovord överallt!
Kul med ett spel som bara släpps bara så där utan en läcka eller förtitt eller dylikt.
Pang! En bra produkt talar för sig själv.

Kul!

Medlem

@Wakkaah Superkul stream igår. Verkar vara ett väldigt bra spel, och det var mysigt att följa med i streamen just för att du verkade ha väldigt skoj när du spelade.

Medlem

Jag missade streamen men hepp - jag fick spelet idag av en kompis då jag fyller år!

Jag får kolla din nästa stream i stället @Wakkaah!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar