Nysläppta Hi-Fi Rush klättrar på Steam och får strålande betyg

Robot
Nysläppta Hi-Fi Rush klättrar på Steam och får strålande betyg

Rocka loss i en färgglad stad full av robotar.

#Hi-fi-rush, #Tango-gameworks


Medlem

Fördelen med överraskningen är ju att ingen är hypad, och ingen har förväntningar. Det blir liksom ren spelglädje, ofärgad av spelarkrav och ouppfyllda förväntningar.

Sen tror jag spelet är riktigt bra också, jag vill inte ta ifrån utvecklarna det. Men surprise releasen var nog ett genidrag i det här fallet.

Kul när spel släpps bara då där som en överraskning.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Kul överraskning!

Får vi en recension av fz?


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

En annan fördel med Hi-Fi Rush är att utvecklarna visat på fantasi och mod som vågar prova något helt annat än vad de tidigare gjort. STOR eloge ska de ha för detta. Tänkte prova spelet ikväll en sväng och se om det är något för mig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Ponny
Skrivet av PFC Hudson:

Får vi en recension av fz?

JA!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

cool. Testade lite igår i knappt en timme och var ganska likgiltig men jag kanske får ge det lite mer tid då.

Moderator | Testpilot

Som många redan skrivit; fan vad kul med släppt direkt efter spelet visas!

Jag tror också att en del av njutningen med spelet är att det släpptes som det gjorde. Någonstans tror jag också att hade man fått höra om konceptet och sett lite gameplay så hade det inte byggs mycket hype, utan att det kom från ingenstans nu med konceptet och att man får hoppa in och spela direkt gör mycket.

Blir nog att spela mer till helgen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

Kul överraskning!

Får vi en recension av fz?

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det är ju redan klart 😉 Se nedan:

Skrivet av Wakkaah:

5/5!!!!! Spelet levererar otroligt kul gameplay med underbart flyt. Grafiskt ser allt snyggt ut och spelet känns trots att genren inte är ny originellt. Jag vill och kommer spela mer. Dessutom känns alla små detaljer väldigt välgenomtänkta. Det finns nivåer och hjälpmedel som gör att spelet passar totalt taktlösa, mästertrummisar och alla däremellan!

Medlem

Körde igång det igår kväll, en stund, tror definitivt jag kommer spela mer!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Jag önskar att fler utvecklare gjorde så här och bara, btw, här är ett nytt spel, enjoy. Extra kul att det även har blivit så varmt mottaget, både på PC och på Xbox. Det bevisar bara att det inte behövs flera år av hype, tråkiga förseningar och skakiga releaser för att släppa spel idag

Medlem

1: Otroligt rolig överraskning att det släpps samma dag som det täcks av.

2: Även lika roligt att se hur bra det kan gå när utvecklare får fria tyglar och får hitta på något utanför ramarna än de spel dem vanligen gör. Släpp lös utvecklarna mer och låt kreativiteten flöda

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Frågan är hur många som faktiskt ens vet att spelet släpptes? Om man går ur bubblan vi är i alltså....... chansen att den stora majoriteten missat det då inte ett ord sagts innan det hamnar bland allt annat i Gamepass galleriet känns också rätt trolig.

Förvisso ett nischat spel från första början.

Just succén på steams försäljningslista borde väl peka på att det inte missats..?

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Frågan är hur många som faktiskt ens vet att spelet släpptes? Om man går ur bubblan vi är i alltså....... chansen att den stora majoriteten missat det då inte ett ord sagts innan det hamnar bland allt annat i Gamepass galleriet känns också rätt trolig.

Förvisso ett nischat spel från första början.

Kan ligga något i det, men o andra sidan så verkar ju spelet ha blivit en succé även utanför Game Pass i och med att det säljer bra på Steam.

Medlem

Spelade första banan igår kväll. Tyvärr har jag lite delay på ljudet i mitt ljudsystem men utöver det så fungerade det bra.

Bra huvudkaraktär, nice krypin, bra strider osv. Ser framemot alla bossar.

Medlem

Jag har bara lirat typ en halvtimma och jag tror nog det är kul med alla ljus som blixtrar och har sig och riktigt sköna toner på det gör det inte sämre.
kommer med mer när FZ har sitt att säga i saken.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kalliban:

Det är ju redan klart 😉 Se nedan:

Fair enough! Oooh, passar "totalt taktlösa"!? Tackar! Låter som något för mig.


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
Xbox

Förmodligen det mest otippade spelet att bli den första exklusiviteten från Bethesda-köpet för Xbox. Att dessutom få vara med om ett framgångsrikt shadow drop och det från first party tillhör ju inte vanligheterna heller. Jäkla skoj alltihop.

Fantastiskt roligt gameplay, polerat och härligt att se och lyssna på.


signatur

Jump in.

Medlem

Imponerande att kunna släppa ett spel sådär utan att något läcker ut under utvecklingen. Undrar hur länge dom jobbat på det?

Spelet ser charmigt ut iallafall, blir nog att dra ner och testa.

Medlem

Mycket glädjande att det säljer bra. Att utannonsera spel på detta sättet där man släpper det i samband med utannonseringen, ska uppmuntras då det är underbart. Senast jag kan minnas var Fallout 4, det släpptes månader efter att det utannonserades och för att stilla vår hunger fram till dess så släppte man Fallout Shelter samma kväll.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Estetiken påminner om Jet Set Radio....blandat med Beavis & Butthead: Bunghole in One.

1
Skriv svar