The Crew 3 får undertiteln Motorfest, enligt läcka

Robot
The Crew 3 får undertiteln Motorfest, enligt läcka

Verkar ducka Ubisofts bantningsgiljotin.

#the-crew-3, #the-crew-motorfest, #ubisoft


Medlem

Skulle inte förvåna mig om the crew, ass creed, far cry, något ghost recon spel och skull and bones är dom enda spelen som är under utveckling just nu. Är nog inget nytt och kreativt som är under utveckling för Ubisoft just nu.

Medlem

Hoppas de hittar tillbaka till känslan från det första spelet. The Crew 2 var inte hälften så kul i min mening.

Gnällkuk
Skrivet av gorbatjov:

Hoppas de hittar tillbaka till känslan från det första spelet. The Crew 2 var inte hälften så kul i min mening.

Jag vet inte ja, känns som de kopierar Forza Horizon. Innovation är inte direkt Ubis paradgren.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har bara testat The Crew 2 när det var gratis under en period, det var snyggt men saknade kör känsla och jag avinstallerade det rätt fort! Hoppas de kan få till 3:an bättre.

Medlem

The Crew 2 är bland dom sämsta racingspel jag någonsin spelat. Bara hoppas att 3an blir bättre

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag vet inte ja, känns som de kopierar Forza Horizon. Innovation är inte direkt Ubis paradgren.

Har inte spelat Forza Horizon så jag vet inte. Men det första spelet kändes inte lika krystat tyckte jag och polisjakterna var rätt kul. Fanns väl inga poliser i 2an vad jag vill minnas.

Avstängd

Tror ni Crew 3 Motorfest kommer till Xcloud?

Jag tror faktiskt inte att det kommer dag 1 utan kommer 1-2år senare.

Vad tror ni andra?

Tror det kan bli kul.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Tror ni Crew 3 Motorfest kommer till Xcloud?

Jag tror faktiskt inte att det kommer dag 1 utan kommer 1-2år senare.

Vad tror ni andra?

Tror det kan bli kul.

Det finns ingen anledning varför det skulle komma till Xcloud öht då microsoft inte är inblandade på något sätt alls. Så OM det kommer till Gamepass/xcloud så lär det dröja


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av xverminator:

Jag har bara testat The Crew 2 när det var gratis under en period, det var snyggt men saknade kör känsla och jag avinstallerade det rätt fort! Hoppas de kan få till 3:an bättre.

Mmm.. jag hade oerhört kul med ettan. Tvåan var inget vidare och det kändes som att de ville vara överdrivet "hippa"

1
Skriv svar