Microsoft undrar om du är "färdig" med Halo Infinite?

Robot
Microsoft undrar om du är "färdig" med Halo Infinite?

"Ja", "nej" eller "kanske" är svarsalternativen.

#halo, #halo-infinite


Medlem

Var mycket Microsoft idag. De är heta i media nu😅

Medlem

Jag tyckte om kampanjen, men den är jag färdig med och kommer inte återvända till.
Multiplayer var för laggigt på min PC så är ju färdig med den med.

Kommer det däremot en story expansion till kampanjen kommer jag komma tillbaka…


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Jag kanske är färdig med Halo helt efter den flopp aom infinite var, jag älskade halo men dom vet ju inte hur dom ska hantera ett AAA-spel. Helt sjukt egentligen att dom fick släppa ett sådant oklart spel. Ingen kärlek till fans med tjusig collectors edition eller en bra förklaring med avsaknad av soff co-op. Jag är nog rätt så klar med Halo.

Medlem

Finns inte local co-op så jag är färdig.

Medlem

Färdig.. gör om o gör rätt kör bara på pc o series X. Gör det riktigt jävla imponerande som 1an var när det kom ut. Fokusera på en riktigt jävla vra kampanj med co-op på release

Medlem

Hmm, med tanke på att jag aldrig spelat klart ett enda halo och orkade typ med två banor på infinite så... ja.

Medlem

Jag slutade spela kampanjen efter några få timmar men känner mig rätt så färdig.

Medlem

Tröttnade efter några timmar tyvärr, vill man ha ett riktigt bra halo-spel sp återgår jag hellre till första spelet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Spelade igenom kampanjen och den var väl okej. Multiplayerläget är helt ointressant för mig i det här spelet så ja, helt och hållet färdig med spelet i samma sekund som kampanjen tog slut.

Medlem

Jag plockade faktiskt upp det här spelet igen för ett par dagar sedan. Spelade senast idag faktiskt. Klar med kampanjen men körde lite sidouppdrag.
Jag tyckte kampanjen var generellt bra men hela open world-konceptet funkade nog bättre i teorin. Väldigt tom och händelselös värld.

Medlem

orkade knappt halvvägs igenom, så nej inte klar. trots att det var skapligt kul


signatur

//monster

Medlem

Jag är inte helt klar med det än. Vill dock helt klart ha fler spellägen och mer innehåll i multiplayer. Inte undra på att många tröttnar där efter ett tag... Jag ser annars fram emot vad forgeläget har att erbjuda. Hittills finns det en del coola kartor som spelare har skapat och skulle så gärna spela dessa med fler!

Medlem

Är helt klar men kampanjen solo och hittat alla collectables, bara några achievements för att göra något specifikt på en specifik plats eller fight kvar.

Ska vara om jag kör kampanjen co-op med någon men annars är jag klar. Bryr mig inte det minsta om multiplayer.

Medlem

Så klar. Spel finns det ingen brist på. Detta var inte ens godkänt.
Please try again, eller lägg ner serien, nu är den liksom dödad känns de som.

It's not a lake, it's an ocean

Jag älskade kampanjen och tänkte att jag skulle återvända. Vilket jag fortfarande tänker. Men så kommer backloggen emellan hela tiden...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppas verkligen på dlc material till kampanjen. Har kört igenom den en gång men håller på att köra igenom den en gång till med en polare. Klart den bästa Halo kampanjen hittills. Visst original triologin var banbrytande när den kom och kampanjerna är fortfarande hyfsat roliga att spela med undantag för nästan alla banor där The Flood förekommer. The Flood var intressanta i Halo 1 men blev snabbt tråkiga att slåss mot tyvärr. Saknar dock dual wield.

Medlem

Jag är färdig. Men jag skulle vilja ha mera kampanj DLC. Men det är avbrutet. Fast det gamla gardet är inte kvar, Bonnie Ross mm, så det kanske kommer mycket senare. Och han som tog över fick uppdraget att fixa Halo MCC och det gjorde han bra.

Geeks Gaming

Jag gillar faktiskt kampanjen. Och dom har ett gyllene läge att kunna lägga till singleplayer dlc. Men har dom inte ens påbörjat så ser jag inte meningen med de.

Medlem

färdig så länge 343i håller i tyglarna

Medlem

Jag är färdig med serien så länge som det är 343 som står bakom spelen... Besvikelse efter besvikelse från AAA-branschens sämsta studio!

Medlem

Har sagt att jag ska köra igenom kampanjen igen med en polare i co-op. Nog för att vi sagt det om andra spel tidigare också men vem vet om det blir av den här gången.. i övrigt skulle jag vilja spela mer forge-skapelser som Infection och Grifball och ev. firefight om det kommer. För att inte tala om den kampanj-DLC det talades om när Xbox varumärkesskyddade "Halo: The Endless" så även om jag inte spelat Halo Infinite på ett bra tag skulle jag nog inte vilja säga med säkerhet att jag är färdig.

Inaktiv

Jag antar mitt svar är Nej då jag inte ens påbörjat det (men planerar att göra så)

Medlem

Jag har inte klarat kampanjen än men jag känner mig klar ändå då jag inte vill spela något mer.

Medlem

Kommer nog återvända till multiplayern snart igen, den var riktigt bra. Kampanjen är som alla Halo spel, ganska ointressant.

Medlem

Ja, tyvärr gav Microsofts aggressiva monetisering av Halo Infinite, en äcklig bismak i munnen som jage inte kunde förbise.

Medlem

Just nu känner jag mig klar.

Solo kampanjen var helt ok men inget jag kommer spela om i dagsläget om den inte får en expansion.
Känslan i Multiplayer är bra gameplay mässigt, det är bara vääääääldigt fattigt på innehåll och man tröttnar snabbt. Jag spelar någon timme ibland men sen rör man det inte på flera veckor igen.

Priserna i shoppen måste dras mer ännu mer för att jag ens ska fundera på att köpa något där även om dem redan sänkt priset en gång.

Något som man gjorde väldigt rätt ändå var hur deras Battlepass hanterades, du har hur mycket tid som helst på dig att spela klart det och kan i efterhand välja att göra klart tidigare pass.

Avstängd

Jag är verkligen inte klar och väntar på mer innehåll. Lirar någon gång i veckan fortfarande.

Medlem

Call of Duty lockar mer än Halo, men jag har faktiskt noll intresse av dem båda.

Så ja, jag är "klar" med Halo.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Hade nog orimliga förväntningar gällande sp kampanjen, för den sög riktigt hårt i min mening. Försökte vid ett flertal tillfällen att plocka upp spelet igen men blev mest frustrerad över hur tråkigt det var att spela.
Gör om gör rätt, byt utvecklare!!!

12
Skriv svar