I Deceive Inc. gäller det att lura andra att man är en NPC

Robot
I Deceive Inc. gäller det att lura andra att man är en NPC

En öppen beta kommer om en månad.

#Deceive-inc, #Sweet-bandits


Medlem

Tankarna går till Among Us. Konceptet låter kul.
Hoppas det är riktigt välgjort så att det inte är för svårt eller för lätt att upptäcka(s).


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Får mig att tänka på alla timmarna jag lagt ner i The Ship, vilket var/är ett helt fantastiskt spel. Så blir bara mer och mer sugen på detta.

Inaktiv

En blandning av The Ship, Spy Party och Amogus? Lite knepigt dock med förstapersonsskjutare då det är ganska lätt att se om det är en NPC eller människa man har att göra med men de kanske har löst detta på något smart sätt.

Medlem

Känns som att hype:n för social deduction spel har lagt sig nu, så de är nog lite sena på bollen. Men det är kul att titta på, så hoppas det lyckas!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

Fanns ju sånt game mode till Assassins Creed, riktigt kul men synd att dom dumpade det helt.

Inaktiv
Skrivet av anon_119148:

En blandning av The Ship, Spy Party och Amogus? Lite knepigt dock med förstapersonsskjutare då det är ganska lätt att se om det är en NPC eller människa man har att göra med men de kanske har löst detta på något smart sätt.

Det finns rätt många escape möjligheter och skills. Samt många NPC. Sedan kan du gå framåt i samma tak som en NPC men samtidigt titta åt sidorna utan att motståndaren ser det. Det var rätt kul att kolla på och svårt att urskilja spelare.

Medlem

Det här låter riktigt kul, som gjort för ens inre Machiavelli.

ELF
Medlem

Jag diggade detta i Watch Dogs. Skötte man sig rätt så kunde man gå precis bredvid den man invaderade utan att personen visste om att det var du.
Jag spelade bort en person totalt en gång. Jag var bara någon meter ifrån med knappt några NPCer runt omkring. Andra spelaren sköt lite random för att skrämma NPCerna. Jag började springa helt öppet och blev inte påkommen.

Detta kan nog bli ganska skoj. Men frågan är hur länge det är kul.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar