Nästa Last of Us-avsnitt släpps två dagar tidigare - också i Sverige!

Robot
Nästa Last of Us-avsnitt släpps två dagar tidigare - också i Sverige!

Gäller det även oss? Oklart.

#hbo, #the-last-of-us


Medlem

Verkar så enligt den svenska sidan på Facebook!

Medlem
Skrivet av Thane:

Verkar så enligt den svenska sidan på Facebook!

Korrekt! Enligt deras instagram kommer avsnittet på lördag 👍🏻

Medlem

härligt, last of us Och UFC nästa helg då


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

härligt, last of us Och UFC nästa helg då

Och På Spåret!

Chefredaktör
Skrivet av stenman:

Och På Spåret!

Och Super Bowl!

Medlem

Inte för å va den men jag kollade precis färdigt på avsnitt fyra och..mjee, jag vet inte riktigt om jag stämmer med i hyllningskören. Spelen är ju ofantligt mycket bättre! Kan ju iof hända bra mycket på 6 avsnitt.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Inte för å va den men jag kollade precis färdigt på avsnitt fyra och..mjee, jag vet inte riktigt om jag stämmer med i hyllningskören. Spelen är ju ofantligt mycket bättre! Kan ju iof hända bra mycket på 6 avsnitt.

Nja är nog inte beredd på att hålla med dig, tyckte dom två första avsnitten var lite sega sen tyckte jag det vart lite mer fart i serien. Än så länge är den intressant, och känner nog att jag måste ta upp spelet igen o köra klart Part 1

Gnällkuk
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Och Super Bowl!

Så taggad! Vi är ett gäng som samlas och dricker tveksamma saker, friterar det mesta och rent allmänt har alldeles för sort kaloriintag medans vi spelar beer pong och gluttar super bowl Ser ni via Viasat eller kollar ni någon annanstans? Vi har sett via Viasat men hade helt ärligt hellre köpt streamen via NBC eller någon anna kanal.

Någon som har några pointers om man vill se amerikanska versionen och även kunna ta del av reklamen?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av gizm0:

Nja är nog inte beredd på att hålla med dig, tyckte dom två första avsnitten var lite sega sen tyckte jag det vart lite mer fart i serien. Än så länge är den intressant, och känner nog att jag måste ta upp spelet igen o köra klart Part 1

Gillade det första väldigt mycket och även det tredje med Bill och Frank men skådespelet känns sällan spot on och ofta tycker jag Ellie känns krystad. Vissa "långsamma" scener tycker jag kan kännas lite tråkiga i tv form medans de gör sig skitbra i spelet.

Ja! Det är ju lite det jag menar, man blir ju sugen på spelet när man tittar just för att det är så mycket bättre ;-).

Med det sagt hoppas jag mer på fortsättningen!

Medlem

TVMaze hade först att det skulle visas lördag den 11:e men nu är det ändrat till måndag den 13:e....

Är det verkligen lördag som gäller?

Inaktiv

Amerikansk depraverad dynga, nej tack!

Medlem
Skrivet av 3090Ti:

TVMaze hade först att det skulle visas lördag den 11:e men nu är det ändrat till måndag den 13:e....

Är det verkligen lördag som gäller?

Enligt denna från HBO så får vi avsnittet på lördag

Medlem

Kollade igenom första avsnittet av tlou och kände lite meh känsla. Ska ta mig igenom några till och se om jag ser det alla andra ser.

Medlem

Himla tjöt om den här serien

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Så taggad! Vi är ett gäng som samlas och dricker tveksamma saker, friterar det mesta och rent allmänt har alldeles för sort kaloriintag medans vi spelar beer pong och gluttar super bowl Ser ni via Viasat eller kollar ni någon annanstans? Vi har sett via Viasat men hade helt ärligt hellre köpt streamen via NBC eller någon anna kanal.

Någon som har några pointers om man vill se amerikanska versionen och även kunna ta del av reklamen?

Det är Cmore som har rättigheterna till NFL och Super Bowl. Skulle varmt rekommendera ett köp med orginalkommentatorerna istället.

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Så taggad! Vi är ett gäng som samlas och dricker tveksamma saker, friterar det mesta och rent allmänt har alldeles för sort kaloriintag medans vi spelar beer pong och gluttar super bowl Ser ni via Viasat eller kollar ni någon annanstans? Vi har sett via Viasat men hade helt ärligt hellre köpt streamen via NBC eller någon anna kanal.

Någon som har några pointers om man vill se amerikanska versionen och även kunna ta del av reklamen?

Fan vad fint, låter ju som årets kväll!
Jag abonnerar på NFL Gamepass så jag kollar den vägen. Brukar signa upp mig på abbet när slutspelet börjar och avsluta efter superbowl. Tror jag fick det för 200 kr i år. Alla slutspelsmatcher + Super Bowl. Live, eller i efterhand. Har även möjlighet att se matcher komprimerat till 40 eller 5 minuter. Funkar svinbra för mig.

Gnällkuk
Skrivet av JackHeart:

Det är Cmore som har rättigheterna till NFL och Super Bowl. Skulle varmt rekommendera ett köp med orginalkommentatorerna istället.

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Fan vad fint, låter ju som årets kväll!
Jag abonnerar på NFL Gamepass så jag kollar den vägen. Brukar signa upp mig på abbet när slutspelet börjar och avsluta efter superbowl. Tror jag fick det för 200 kr i år. Alla slutspelsmatcher + Super Bowl. Live, eller i efterhand. Har även möjlighet att se matcher komprimerat till 40 eller 5 minuter. Funkar svinbra för mig.

Fan helt glömt bort Gamepass NFL! Tack för tipset


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar