Star Wars Jedi: Survivor har fått en längre gameplay-video

Robot
Star Wars Jedi: Survivor har fått en längre gameplay-video
Medlem

Är det bara jag som finner hans sätt att röra sig på se helt skevt ut? När han springer eller klättrar ser inget vidare ut. Stelt och tråkigt.

Medlem

Något jag störde mig på i ettan och som verkar vara samma här är att ljussabeln är värdelös mot monstet. Han fightas mot olika djur och slår och slår och slår. Det krävs typ hundra träffar innan djuret dör. Jag hade önskat att en träff hugger av benet man träffar osv. Ljussabeln hugger ju av metall i ett hugg, men inte päls och kött? Hade hellre sett att djuret var snabbt och aggressivt i så fall och gjorde det svårt att få in den där träffen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Raider:

Är det bara jag som finner hans sätt att röra sig på se helt skevt ut? När han springer eller klättrar ser inget vidare ut. Stelt och tråkigt.

Håller helt med.
Jag minns inte heller att det var lika stelt i första spelet. Men man kan ju minnas fel

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

Håller helt med.
Jag minns inte heller att det var lika stelt i första spelet. Men man kan ju minnas fel

Ja det första jag såg var att speciellt högerbenet inte alls hängde med bland annat...men kan ju vara därför det är lite försenat också!

Moderator | Testpilot

Jag hoppas animationerna för attackerna med sablar i varsinn hand ändras. Såg mest ut som han viftade lite framför sig snarare än att svinga dem

Gillade inte riktigt heller att vi fick se vad som såg ut att vara ett kosmetiskt föremål som belöning när en kista öppnades. Det sämsta med förra spelet för egen del var att det mesta man fick bara ändrade ens utseende och inte mycket mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det känns som det bara är jag som inte gillade det första spelet. Alla nivåer kändes som en enda lång hinderbana, tröttade snabbt. Hoppas tvåan går mot lite öppnare nivåer men det ser inte så ut.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Peppen har infunnit sig.


signatur

I drank what?

Medlem

Ser fram emot detta väldigt mycket, ettan är ett av mina favoritspel. Men kommer så klart avvakta med köpet. Har ett äldre AMD-kort så buggar kommer det finnas gott om, och 70€ är inget jag jättegärna slänger iväg bara sådär. Men, den som väntar på något gott, som man säger.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Raider:

Är det bara jag som finner hans sätt att röra sig på se helt skevt ut? När han springer eller klättrar ser inget vidare ut. Stelt och tråkigt.

Reagerade också på hur märkligt han gick och sprang. Var tvungen att starta upp första spelet och jodå, han rör sig rätt märkligt där med. Så risken är väl att det inte förbättras till släpp.

Medlem

Den spontana reaktionen är att det ser likadant ut som i ettan förutom att han är lite starkare som jedi? Intressant vore och veta hur långt in i spelet detta är.
Man fick ju kämpa i ettan för att ens döda djur. Lite därför jag tröttnade på spelet.

Medlem
Skrivet av tuxsmasher:

Den spontana reaktionen är att det ser likadant ut som i ettan förutom att han är lite starkare som jedi? Intressant vore och veta hur långt in i spelet detta är.
Man fick ju kämpa i ettan för att ens döda djur. Lite därför jag tröttnade på spelet.

Bara i början. Sedan blev de ganska enkla. (Tyckte jag)


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Raider:

Är det bara jag som finner hans sätt att röra sig på se helt skevt ut? När han springer eller klättrar ser inget vidare ut. Stelt och tråkigt.

tack, jag var inte den enda som tyckte så! känns inte som animationerna hänger med rörelsen ordentligt i fighterna heller ibland

Medlem

Ja det är ju inte milakliv från ettan, men behöver ju inte vara såna jätteförändringar för att vara väldigt bra. Gillade ettan starkt, men var inte ett spel jag drogs till för att spela om igen. Tvåor brukar dock ha en tendens i spel att vara riktiga lyft i sin helhet.

Medlem

Gillade det första och detta verkar vara mer utav samma, fast med lite nytt, vilket är perfekt!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Han går som Zeb Macahan… dvs som han har skit i byxorna! Ser ytterst märkligt ut… och jag brukar inte ens kolla på sånt.

FM-guru
F.d. Sisyr

Stackarn är ju hjulbent!

Medlem

0:51 in i videon är ju Ministry of Silly Walks

Medlem

Hoppas dom gör en remake av force unleashed

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Gillade inte riktigt heller att vi fick se vad som såg ut att vara ett kosmetiskt föremål som belöning när en kista öppnades. Det sämsta med förra spelet för egen del var att det mesta man fick bara ändrade ens utseende och inte mycket mer.

Exakt.
Såg hela videon, det ser kul ut MEN, dessa lootlådor med kläder, om det inte fyller någon funktion att byta klädsel så kommer jag vägra och gå i originalkläderna hela spelet genom.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Gällande animationerna, skulle vara riktigt kul om typ Naughty Dog skapade ett Star Wars spel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Raider:

Är det bara jag som finner hans sätt att röra sig på se helt skevt ut? När han springer eller klättrar ser inget vidare ut. Stelt och tråkigt.

Det var det först jag tänkte på när jag såg videon, ser jätte märkligt ut.

1
Skriv svar