Midnight Suns påstås sälja under förväntan: "Möjligt att releasefönstret inte var perfekt"
Jag gillar slottet, men en fast-travel mellan rummen och där karaktärerna befinner sig hade varit nice. Eller att de gjort det som skeppet i Xcom, en genomskärning och man klickar bara på rummen där det är någon som vill prata.
Det hade varit perfekt, allt springande vart tröttsamt efter ett tag. om slott delen var 25% av tiden som det tar nu och alla saker var 2 klick ifrån varandra istället för navigering samt joggning så hade det nog varit perfa.
"Det Xcom-lika spelet släpptes i december."
Första raden i artikeln. Även om korten avgör, så är det visuella i alla fall likt Xcom. Försökte bara ge en väldigt enkel och tydlig förklaring åt en person som undrade.
Att säga det är XCOM likt är att syfta på gameplay. Enda anledning XCOM nämns är att företaget ifråga gjorde XCOM innan Midnight Suns. En bättre jämförelse vore "Det Space Wolf liknande spelet" eftersom Space wolf är turnbased samt hanterar samtliga aktioner med kort.
I drank what?