Dead Space-studion har "börjat jobba" med EA:s Iron Man-spel

Robot
Dead Space-studion har "börjat jobba" med EA:s Iron Man-spel

Ska bli ett singleplayer-spel.

#iron-man, #motive


Medlem

Hatar den här nya trenden att spel ska utannonseras 10 år innan spelet släpps.

Skribent

Ser fram emot att spela detta på Playstation 6.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Usch låter trist som attan.. Ironman är ingen marvelfigur att bygga ett helt spel runt.
Skulle inte Zlatan göra ett Iron-Man spel föresten

Medlem

Hoppas det blir bra, men hade inte förvånat mig om EA hinner lägga ner det innan det väl hinner blir klart, är ju trots allt ett singel playerspel


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Usch låter trist som attan.. Ironman är ingen marvelfigur att bygga ett helt spel runt.
Skulle inte Zlatan göra ett Iron-Man spel föresten

Jag tror faktiskt att Iron Man skulle passa bra som TV-spel. Måste bli as roligt att kunna flyga runt i en stor stad som honom i den coola rustningen.

Med det sagt hoppas jag på en fortsättning av Dead Space serien. Gärna nytt då jag nyligen lirat Dead Space 2 på PlayStation 3 och Dead Space 3 på Steam. Skulle dock inte tacka nej till en genomarbetad remake av dessa titlar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag tror faktiskt att Iron Man skulle passa bra som TV-spel. Måste bli as roligt att kunna flyga runt i en stor stad som honom i den coola rustningen.

Det tror jag med. En av få bra saker med Anthem var Iron Man-känslan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Iron Man kanske passar deras woke-budskap bättre.

Dead Space verkar ändå ha en del tekniskt strul på PC vilket gör mig ännu mer förvånande över mottagandet jämfört med Callisto, speciellt när tuber-kollektivet sagt sitt. Stort fan av Dead Space och uppskattar det enorma arbetet men bildkvalitén på PS5 var riktigt uppenbar de första dagarna innan patchen. Just nu upplever jag mer av den där "stutterbuggen" Digital Foundry nämnde som inte syns på fps-graferna, sjukt störig men ska tydligen vara än värre på PC.

Fascinerande ändå, känns i efterhand mest som "folk" inte gillade loopen i C och sen passade det bara att PC-releasen var en katastrof för att skjuta ner ett annars otroligt välgjort och löjligt snyggt spel. Kör dem lite om vartannat nu och upplever C betydligt mindre buggigt. Istället för att ställa dem mot varandra är det häftigt som tusan att få ta del av två AAA spel inom mörk sci-fic, tyvärr lär det nog bara bli Dead Space som potentiellt kommer med en fortsättning inom denna nich.

1
Skriv svar