Jeff Grubb om nästa Playstation State of Play: ”Ha inte för höga förväntningar”

Medlem

Vill bara ha en enda sak av Sony: Sons of the Forrest. Men det verkar ju inte hända.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja vad gör Sucker Punch egentligen? Men det ser rätt skralt ut för just exklusiva titlar i år. Tänker att de största har släppts, och de som lär annonseras på State of Play och sen E3 förmodligen inte kommer i år. Vilket då lämnar oss till spelen du nämnde där. Men Sony kanske räknar med att fokusera mycket på PSVR2 nu i några månader?

Lär i alla fall vara rätt stiltje fram till E3 skulle jag gissa.

De ryktas jobba på en uppföljare till Ghost of Tsushima men inget bekräftat. Det är ju snart tre år sedan det släpptes så det börjar bli dags att avtäcka något nytt, uppföljare eller ej

Själv vill jag ju att Sly Cooper gör comeback, där snackar vi fina minnen från PS2-eran och barndomen! Treenigheten - Sly, Ratchet & Clank och Jak & Daxter

Sen har Sony knutit avtal med bla Deviation Games för ett nytt och exklusivt IP. Tror det kommer droppa en del spännande nyheter under 2023 men annars känns detta som Xbox år vad gäller släpp.

Medlem
Skrivet av Knalle:

De ryktas jobba på en uppföljare till Ghost of Tsushima men inget bekräftat. Det är ju snart tre år sedan det släpptes så det börjar bli dags att avtäcka något nytt, uppföljare eller ej

Själv vill jag ju att Sly Cooper gör comeback, där snackar vi fina minnen från PS2-eran och barndomen! Treenigheten - Sly, Ratchet & Clank och Jak & Daxter

Sen har Sony knutit avtal med bla Deviation Games för ett nytt och exklusivt IP. Tror det kommer droppa en del spännande nyheter under 2023 men annars känns detta som Xbox år vad gäller släpp.

Köper man psvr2 så har man en hög av vr spel att välja på. Och det får gärna bli ett xbox år tycker jag. Har väntat och oroat mig för att xboxen får så dåligt med spel. Men vill att det ska få ordentliga spel. Jag menar om dom vill kan dom göra hur många spel som helst eftersom dom är rika som troll. Tyvärr så verkar det finnas ett tak för hur mycket pengar som ger fler bra spel. Och har man för mycket pengar så blir man tydligen rund om magen och går och lägger sig i någon buske och sover istället....så spela inte nästa WoW eller Fortnight om du vill ha något annat spel från den spelutvecklaren i den närmaste framtiden.

Avstängd
Skrivet av ChriL:

Du gillar alltså bara mgs? Och death stranding? Måste vara jobbigt att bara tycka om 2 st spel i hela världen.

Nej, det gör jag inte. Det finns mängder med spel jag tycker om, som dessutom ligger utanför playstation-bubblan. Måste vara begränsande för dig att du inte begriper en sådan sak.

12
Skriv svar