Laga mat så in i helvete - Blizzard släpper en Diablo-kokbok

Robot
Laga mat så in i helvete - Blizzard släpper en Diablo-kokbok
Skägg.
10 Chambers

Hell-stekt kyckling.


signatur
Medlem

Alv-öron i vitlöks sås

Medlem

Soul-Food såklart


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tre recept för djävulska ägg...

Djävulska ägg

Jävla ägg!

jävlar! Äggen!

Medlem

Brödrecept...

Helvetes bröd

Halvvetes bröd

Medlem

Hur får du 60 unique culinary delights till 129 recept?

Medlem

Hur en läkande röd dryck, och en energigivande blå dryck - blandas till en allsmäktig och snabbverkande lila dryck?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Tre recept för djävulska ägg...

Får nog vara årets roligaste på FZ

Skribent
Skrivet av delli:

Får nog vara årets roligaste på FZ

Hahaha ja, jag såg bara första och tänkte resten av bilderna var varianter på Deviled eggs..men svårt roli var det.🤣


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag gissar på Varmkorv, Analog ost och Coca Cola.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Tre recept för djävulska ägg...

Det var ju lyckat. Låg bredvid dottern som skulle försöka somna men det hjälpte nog inte att jag läste detta och började gapskratta, och nu är sambon sur på mig 😬

Medlem

Ooooh!

Premium recept? Bara lite dollar här och lite dollar där så kan man låsa upp de alla!

Skribent
Skrivet av Allexz:

Ooooh!

Premium recept? Bara lite dollar här och lite dollar där så kan man låsa upp de alla!

"Cooking pass" haha


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Är det någon som tycker detta är kul på riktigt? Bara nyfiken för Diablo-serien är väl inte direkt känd för sina maträtter. Spel som World of Warcraft och Skyrim kan jag förstå men Diablo går man ju mest runt och halsar ”potions” hela dagarna. Jag har inget minne av att Deckard Cain nämnde att han gjorde smashburgare till middag.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Ooooh!

Premium recept? Bara lite dollar här och lite dollar där så kan man låsa upp de alla!

Klaga inte på micro transactions. Det är valfritt att betala. Du kan grinda till dig alla recepten på bara 2500 timmar i köket utan att betala en spänn!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Är det någon som tycker detta är kul på riktigt? Bara nyfiken för Diablo-serien är väl inte direkt känd för sina maträtter. Spel som World of Warcraft och Skyrim kan jag förstå men Diablo går man ju mest runt och halsar ”potions” hela dagarna. Jag har inget minne av att Deckard Cain nämnde att han gjorde smashburgare till middag.

Eller hur! Sånt här är ju kul när det handlar om ett spel där matlagning är en game mechanic. Men i Diablo så nämns väl inte ens mat. Känns som ett sätt att kränga en medioker receptsamling till gamers genom att klistra på ett namn fån en känd spelserie.

Medlem

Den här titeln lyser upp en annars trött och jobbig Tisdag. Dadjoke kungen.

1
Skriv svar