Våra farväl till Mikael

Antikvitet
Våra farväl till Mikael

Lördagen 21 februari förlorade vi en kär vän när FZ-moderatorn (@the_maxx) gick bort. Mikael lämnade oss alldeles för tidigt och vi delar hans och hans familjs sorg i tomheten han lämnar efter sig.

Mikael kom i sin moderatorsroll att lära känna många av våra medlemmar här på sajten. Han var snäll och omtänksam, alltid insatt och alltid den som tog in våra nya förmågor under sina vingar. Han var alltid rättvis mot de som inte följde våra regler och uppträdde alltid föredömligt och respektingivande. Han hade alltid ett leende och ett vänligt ord till övers för den som mådde dåligt. Vi saknar honom.

Vila i frid Mikael. Vi glömmer dig aldrig.

I den här tråden kan du ta farväl av Mikael (@the_maxx) genom att tända ett ljus och skriva en farvälhälsning.

Gör det genom att använda taggen [candle] [/candle] runt din text för att tända ditt digitala ljus till Mickes minne.

Var vänlig använd den här tråden enbart till farvälhälsningar till Mikael.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

[candle]Jag kommer att sakna dig Mikael. Du var alltid både snäll och förstående och redan när vi lärde känna varandra i Friberga kom vi direkt bra överens. Vi hade samma intressen, mest Quake förstås, och jag kommer ihåg hur skönt det kändes att bjuda in dig efter att själv ha blivit medlem i FZ-crew. Du tog alltid ditt ansvar på största allvar och förvaltade det med stolthet.[/candle]

Vi har lanat, vi har rest till DreamHack och vi har festat tillsammans. Vi har tillsammans gjort en resa med FZ och utvecklingen av sajten och vi har dig att tacka för mycket av det resultat vi uppnått.

Mest av allt kommer jag sakna den glädje du spridit runt dig och den målmedvetenhet du mötte dina utmaningar med - studier eller sommarjobb, du gav dig alltid tusan på att du skulle klara av dem. Du kämpade hårdare än många andra med de recensioner du skrev och var alltid mån om att göra ett bra jobb. Du såg alltid till att du kunde vara stolt över det du gjorde och det om något tycker jag är hedervärt.

Vila i frid Mikael. Hos oss kommer du alltid vara ihågkommen.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Redaktör

[candle]Tack och farväl.[/candle]


signatur
Medlem

En sista hälsning från gammelchefen.

[candle]Tack för allt[/candle]


signatur

Don't just stand there - kill something!

Medlem

[candle]Farväl Mikael!
Träffade dig aldrig IRL, men du var alltid en rolig och rättvis mod, med glimten i ögat.[/candle]

Du kommer saknas djupt the_maxx. Vila i frid.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Skägg.
10 Chambers

[candle]Döden är alltid så overklig, det var ju bara några veckor sedan vi satt på Hjemmet och skrattade åt "Dagens Tips" tillsammans.[/candle]

Vila i frid Micke


signatur
Medlem

Alltid sorgligt när människor dör, och the_maxx verkade vara en riktigt trevlig person då han var inne på #fz
Och han älskade mudkip, hur kan man inte älska en sån person?

Vila i frid, ärade forumadmin


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

[candle]Rest in Peace Maxx. GL&HF wherever you are.[/candle]


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

nj
Medlem

[candle]Du kommer att saknas Micke, även om jag bara träffade dig IRL en gång under mina år med FZ så var du en bra vän, och oerhört rolig och trevlig att prata med dagligen på IRC.
Vila i frid Micke.[/candle]

Medlem

[candle]För fasiken Micke, det här är jäkligt INTE okej. Det var ju du och jag mot världen. Mot allt.[/candle]

Jag avgudade ditt lugn. Ditt tålamod. Dina idiotiska 'sin mamma'-skämt som inte hade logik alls. Din generositet när jag behövde sovplats, jag fick ffs tom välja vad jag ville ha till frukost, hur äg är inte det?! Dina briljanta insatser i FZ, den plats där vi mötts och sedan byggt upp.

Du kommer vara saknad. Jag önskar vi umgåtts mer eftersom du fick mig att både skratta så jäkla hårt samt frambringa eftertanke.

Mina tankar går också till den underbara familj jag fick glädjen att träffa, om än lite kort.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

[candle] Varje gång vi grabbarna bus brukade trolla i forumet så tänkte vi alltid på the_maxx.Hoppas vi inte gjorde livet för hårt för dig Maxx! Fortsätt fragga var du än är![/candle]

Inaktiv

[candle]Mycket sorgligt att höra. Mina djupaste kondoleanser till familj och vänner[/candle]


signatur

Kristian West - Redaktör på FZ.dk

Medlem

[candle]R.I.P Mikeal Löfgren you'll always be remembered here on FZ and in our hearts.[/candle]

Tack och Farväl!

Medlem

Det blir inte samma sak utan dig Micke. Tack för allt.

[candle]Och fast vi inte vet vad som har hänt,
vet vi alltid vad vi känt
jag kan lova att allt är annorlunda
i ett annat land.[/candle]


signatur

Robin,
Frilansare

Inaktiv

[candle]Mikael "the_maxx" Löfgren.
Vila i frid.[/candle]


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

[candle]Vi sågs bara ett par gånger, och alltid under glada och mycket trevliga förhållanden. Jag är ledsen att vi inte fick tillfälle att lära känna varandra närmare. Vila i frid.[/candle]


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Overkligt.

[candle]Tack och farväl, Micke.[/candle]

Medlem

[candle] R.I.P the_maxx[/candle]

Medlem

[candle]Vila i frid, kompis.[/candle]

Medlem

[candle]the_maxx . mannen. Många kanske ser mig som ett troll, men maxx såg mig alltid för den jag är. Vi hade en speciell relation, ärligt alltså, jag sitter och gråter på mitt kontor nu. Vi planerade flera gånger in att hooka up, men tyvärr blev det inte av pga. missade tider så många gånger, ibland så lite som 45minuter...... men tiden vi ändå lyckades trycka in var den bästa [/candle]

cu@heaven bro

[/candle]

Medlem

[candle]Usch, tråkigt när sånt händer.[/candle]

Farväl the_maxx.


signatur

<3

Inaktiv

[candle]Nej vad ledsen jag blir the_maxx. Jag sitter ju här å gråter nu...[/candle]

Var ju du som fick mig å börja skriva ordentligt på ircen, med stor bokstav och punkt i slutet.
Du var ju högsta hönsen över fz-d2 när storhetstiden begav sig.

Kommer sakna din ledargestalt!

Vila i Frid the_maxx !!

Medlem

[candle] Väldigt tråkigt att höra. Beklagar verkligen! Vild i frid.[/candle]

Medlem

[candle]Sitter här som ett stort frågetecken och är helt chockad.[/candle]

Vila i frid Mikael. Tack för allt du har gjort för FZ. :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

[candle]Så overkligt. Vila i frid, Mikael.[/candle]


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av xhosa:

[candle]Ett extra ljus från mig[/candle]

Medlem

[candle]De här kom ganska oväntat. vila i frid Mikael. synd att jag aldrig träffa dig irl, för jag vill faktiskt påstå att du var en av de schystare adminsen på den här sidan.[/candle]

:heart: the_maxx


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

[candle]Det är alltid beklagligt när någon går bort i förtid, mina kondolenser till familj och vänner.[/candle]

Du kommer alltid att kommas ihåg för det du gjort för FZ

Frag In Peace


signatur

P.L.U.R

Medlem

[candle] Somliga lämnar oss alltför tidigt
Det finns en bra person mindre i världen nu[/candle]

Medlem

[candle]Vila i frid, kompis.[/candle]


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Skriv svar