Homosexuella numera välkomna på Live

Robot
Homosexuella numera välkomna på Live
Medlem
Homosexuella numera välkomna på Live

Oj vad användbart. Not.

Medlem

Var i helvete är rolleyes-smileyn när du behöver den..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Aftonbladet vill ha tillbaka sin rubrik..

Medlem

Äntligen! (principsak )


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Förstår inte riktigt problemet.... är Xbox live en dating tjänst? spelar de någon roll om man är gay transa, flata eller hetro när man lirar spel...? helt otroligt. Det är bara gay rörelsen som kan komma på och klaga på något sånt här.

Personligen skiter jag fullständigt i om man kan skriva att man är hetero eller inte. Så man kan ju undra varför just homorörelsen lider av så stor uppmärksamhets störning...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

nudelsdesign,
Du har en poäng i det.
mjau*

Medlem

"Vi ser verkligen nu genom feedback från vår kundbas och community att folk vill få möjlighet att uttrycka såna saker. "

Bra att de lyssnar på vad folk vill ha, även om just detta var något som var långt ner på min prioriteringslista.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Välkommen till 2000-talet Microsoft
Kan folk skriva att deras läggning är hetero så är det bara rätt att folk kan skriva andra läggningar också.

Medlem

det är väl bara bra, sluta vara så bakåtsträvande.

Medlem
Skrivet av Dusser:

Aftonbladet vill ha tillbaka sin rubrik..

Typ.


signatur
Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Välkommen till 2000-talet Microsoft
Kan folk skriva att deras läggning är hetero så är det bara rätt att folk kan skriva andra läggningar också.

Det är ju det som är hela grejen - tidigare var det även förbjudet att skriva att man var heterosexuell. Därför är det här en nyhet som har vridits och vänts på över trehundrasextio gånger för att man ska kunna få någonting sådant här ur den. Snarare bör nyheten vara att: "Nu får man uttrycka sin sexuella läggning i sin profil".

Medlem

Nu kan alla bögar äntligen skylta med det i sin gamertag!!! Typiskt gayvärlden att vilja kunna göra det. Ni är gay, jaja, väldigt intressant för oss andra.. eller inte.

Medlem

men hur blir det med pedofili och nekrofili då? för det är ju också sexuella läggningar

Medlem

Det visste jag inte Dusser. Nåja, är säkert de som är riktigt glada över att få skriva sin läggning.
Personligen tittar jag aldrig på andra spelares gamertaggs, men det finns säkert de som gör det.

Medlem

Det intressanta är att det var blockerat från början. Det visar på att amerikanska företag som Microsoft försöker pådyvla det svenska samhället sina puritanska kristen-moralistiska värderingar per automatik.

Medlem

stackars alla småbarn som kommer få stöta på ännu mer sexualla gamertags innom snar framtid då.

Medlem

Så det ska bli som Spraydate då eller?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Skönt att folk fortfarande drar alla över en kant för att några klagat. Det är alltså bara exhibitionisten i vad som liknar en clowndräkt på Pride som representerar alla homosexuella som vanligt

Medlem
Medlem

men helvete.. nu får småbarn fritt spelrum med fula gamertags :/

Vad bra snart kanske man kan döpa sig till Bajskorv i spelen också. I-land är så bra på att göra nödvändiga saker.


signatur
Medlem
Skrivet av Dusser:

Aftonbladet vill ha tillbaka sin rubrik..

Visa ord...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av invader:

men hur blir det med pedofili och nekrofili då? för det är ju också sexuella läggningar

Fast att utöva homosexualitet är ju t.ex. inte olagligt..

Medlem
Skrivet av Falckiee:

Fast att utöva homosexualitet är ju t.ex. inte olagligt..

Finns flertal länder där att utöva homosexualitet är 100% olagligt och ger fängelse.

Moral lagar är alltid bra (ironi)

Medlem

HBT-maffian strikes again.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Nu kan alla bögar äntligen skylta med det i sin gamertag!!! Typiskt gayvärlden att vilja kunna göra det. Ni är gay, jaja, väldigt intressant för oss andra.. eller inte.

Det var ungefär så jag åxå menade.

Skrivet av henks:

Skönt att folk fortfarande drar alla över en kant för att några klagat. Det är alltså bara exhibitionisten i vad som liknar en clowndräkt på Pride som representerar alla homosexuella som vanligt

Antar att det är några fler än "några" som klagat om microsoft ändrat på nått... doh!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kanske man ska byta gamertag då, eller profilinfo...
Gaulover23, Hottranygay1337?
Det blir kul på live framöver misstänker jag...

http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0
It's OK to be gay

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Förstår inte riktigt problemet.... är Xbox live en dating tjänst? spelar de någon roll om man är gay transa, flata eller hetro när man lirar spel...? helt otroligt. Det är bara gay rörelsen som kan komma på och klaga på något sånt här.

Personligen skiter jag fullständigt i om man kan skriva att man är hetero eller inte. Så man kan ju undra varför just homorörelsen lider av så stor uppmärksamhets störning...

Ööööh? :/

Skrivet av henks:

Skönt att folk fortfarande drar alla över en kant för att några klagat. Det är alltså bara exhibitionisten i vad som liknar en clowndräkt på Pride som representerar alla homosexuella som vanligt

Word.

Ser inte betydelsen av detta, men ingen ska diskas pga. av vad de är...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar