Trailern för Tetris-filmen är förvånansvärt spännande

Robot
Trailern för Tetris-filmen är förvånansvärt spännande

Baserad på den sanna berättelsen om rättigheterna till spelet.

#Film, #Tetris, #nyhetstips


Medlem

Det enda negativa är väl apple tv då, men man får väl vänta tills den släpps på andra tjänster.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

KoP
Medlem

Tetris och The final countdown, kan det bli bättre?

Medlem

Tycker den ser riktigt kass ut och får feelingen att Taron Egerton överspelar

Medlem

Haha skrev på skämt att Tetris borde bli film. Hur är det möjligt, antar att jag måste kolla på denna.

Medlem

Min första tanke var en Emoji Movie där animerade levande block tramsar runt...
Det här ser lite bättre ut.

Medlem

Trailern såg iaf mer intressant än tankarna man fick när man läste nyhetsrubriken om att tetris kommer på film. Ribban är ju låg från start så kan ju typ bara bli bättre

Medlem

Hade passat mig bättre ifall de skippat all form av action. Känns som man fördummar en intressant historia med mycket drama för att locka actionjunkies.
Jag gillar action! Men när det är omotiverat, så blir jag bara trött på det.
Jag önskar att Hollywood kunde sluta att trycka in superhjältegenre i varenda film.
Men jag kommer antagligen se den ändå...

Medlem

Det finns en hel del saker som skedde med Tetris som kan göra att det är en intressant film att kolla på när den är baserad på verkligheten. Jag instämmer dock med ovanstående kommentar, skippa överdrivna saker som Hollywood hela tiden kör med och håll er så när sanningen som möjligt och så hade iaf jag varit ännu mer intresserad av att se den.

Medlem

Om denna film verkar intressant kan jag rekommendera youtuberns Gaming Historians video om Tetris.
Det är en timme lång dokumentär som är mycket välgjord.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Tänkte nåt konstigt om trångt farliga fallande block och tron .. i blått.. öhm.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Gen
Medlem

Hoppas att den kommer till andra plattformar än ÄppelTivi

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Haha skrev på skämt att Tetris borde bli film. Hur är det möjligt, antar att jag måste kolla på denna.

Det är ju ingen Tetris-film på det sättet. Filmen handlar om hur spelet blev till och bar framgång.

En fullfjädrad scifi-rulle hade dock varit... intressant. 😊


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Chefredaktör
Skrivet av KoP:

Tetris och The final countdown, kan det bli bättre?

Nej.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det är ju ingen Tetris-film på det sättet. Filmen handlar om hur spelet blev till och bar framgång.

En fullfjädrad scifi-rulle hade dock varit... intressant. 😊

Haha ja verkligen. Läste lite snabbt. Nån borde crowdfunda 😁

Medlem

Fin trailer!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar