"Om E3 blir av kommer vi", sa Ubisoft. "E3 blir av", säger arrangören

Robot
"Om E3 blir av kommer vi", sa Ubisoft. "E3 blir av", säger arrangören

Ubisoft understryker sin medverkan.

#e3, #ubisoft


Avstängd

Vem kan med handen på hjärtat säga att se bryr sig om Ubisoft dyker upp eller ej. Världens egna tv-spelsmafiafamilj med dynga i spelkatalogen.

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Vem kan med handen på hjärtat säga att se bryr sig om Ubisoft dyker upp eller ej. Världens egna tv-spelsmafiafamilj med dynga i spelkatalogen.

Får hoppas att dom visar något nytt. Och inte bara reklam för senaste släppta spel. Men Ubisoft spel brukar vara sig lika...meh

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Vem kan med handen på hjärtat säga att se bryr sig om Ubisoft dyker upp eller ej. Världens egna tv-spelsmafiafamilj med dynga i spelkatalogen.

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag gärna vill se dem där? Efter de öppnade upp världen i de senare AssCreed-spelen så tycker jag det har blivit mycket mer intressant. Spelen är vackra och jag har väldigt kul med spelen. The Division-spelen har jag lagt ner många timmar i. Far Cry-serien spelar jag alltid när det kommer ut ett nytt. En av de bästa musik/gitarr-spelen ute på marknaden kommer från Ubisoft med (Rocksmith), har lagt en massa timmar där med. Immortal Fenyx Rising, samma där, fruktansvärt fint, öppet och trevligt spel.

Har de släppt spel som jag tycker är dåliga med? Japp.. The Crew var roligt i början men blev tråkigt snabbt. Splinter Cell-serien var en av mina favoriter men känner inte samma kärlek för serien längre (speciellt då de knappt släppt något de senaste åren, men blir väl kanske ändring på det nu snart?). Watch Dogs-serien fastnade jag aldrig riktigt för, kändes inte riktigt färdigt heller.

Men personligen så ser jag fram mot att se vad de har att komma med. Då jag tycker de har många intressanta spelserier som jag verkligen tycker om.

Smaken som baken.

Avstängd
Skrivet av ChrizHawk:

Vem kan med handen på hjärtat säga att se bryr sig om Ubisoft dyker upp eller ej. Världens egna tv-spelsmafiafamilj med dynga i spelkatalogen.

lol

Medlem

Kanske kommer de visa ett nytt Settlers...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mera info om Ubisoft Scalar vill jag se

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Vem kan med handen på hjärtat säga att se bryr sig om Ubisoft dyker upp eller ej. Världens egna tv-spelsmafiafamilj med dynga i spelkatalogen.

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag ser otroligt mycket fram emot Ubisoft medverkan, har spelat otroligt många bra Ubisoft spel dom senaste åren. Far Cry, Assassins Creed, Watch Dogs, Rainbow Six, The Division, Mario + Rabbids, Ghost Recon, Child of Light, South Park, The Crew, Immortal Fenyx Rising mdf. Synd att du verkar ha missat dom! Speciellt Assassins Creed spelen, Far Cry och Ghost Recon borde du spana in

Medlem

Prince of Persia, när kommer det då?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Avstängd
Skrivet av lonian:

Prince of Persia, när kommer det då?

När säsongspass-modellen är färdig och de vet hur de ska få dig att betala så mycket som möjligt för så lite så möjligt.

1
Skriv svar