Returnal ser ut att ha fått en trög pc-start

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

När man väljer huvudkaraktär av identitetspolitiska skäl får man skylla sig själv att marknaden reagerar ljumt.

Varje gång jag ser bilder på Returnal får jag rysningar. Spelet verkar coolt men jag klarar inte den där fejan.

Är hon inte en kvinna?

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

När man väljer huvudkaraktär av identitetspolitiska skäl får man skylla sig själv att marknaden reagerar ljumt.

Varje gång jag ser bilder på Returnal får jag rysningar. Spelet verkar coolt men jag klarar inte den där fejan.

Vad yrar du om?

Vad är det med huvudpersonen som är av "identitetspolitiska skäl"?

Medlem

var lite intresserad när det först kom ut, Men jag hörde så lite bra om spelet utan att direkt titta in mycket på det själv för det fanns inte på PC ändå så, så då har jag alltid antagit att det är inget jag skulle köpa förutom när det kommer på rea bordet.

Medlem
Skrivet av Margy:

Vad yrar du om?

Vad är det med huvudpersonen som är av "identitetspolitiska skäl"?

haha, ja vissa ska verkligen hitta på nått "politiskt negativt" i allt. 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Trist. Jag gillar Returnal skarpt och betalar gladeligen fullpris igen för en så bra och framförallt annorlunda produkt. En innovativ blandning av spelmoment med en fot bekvämt på varje sida om skiljelinjen mellan gammalt och nytt. Förstklassig atmosfär, grymt ljud och tekniskt kompetent.

Kan tänka mig att gameplay-loopen (bokstavligen) inte är för alla samt att den initialta svårighetsgraden kan avskräcka. Ett tips är isåfall att spela co-op, något jag kan bekräfta funkade riktigt bra på Steam när jag testade häromdagen!

Medlem

Jag hoppas på något liknande gameplay mekanik som Returnal i ett framtida spel. Det är lite Darksouls över det hela men med skjutvapen och det ser fantastiskt ut. En värld som uppbyggd mer likt Metroid Prime hade jag önskat som är bestående med möjlighet att uppgradera och savepunkter. Det hade varit den ultimata upplevelsen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar