Valve gillrade Dota-fälla och perma-bannade över 40 000 fuskare

Robot
Valve gillrade Dota-fälla och perma-bannade över 40 000 fuskare

Stort framsteg eller en droppe i havet?

#Dota-2, #Valve


Medlem
Medlem

Förbjud människor

Medlem

Förbjud dota

Medlem

Förbjud förbud.

Medlem

Nu är det bara att se fram mot alla som sätter igång och klagar för att de blivit orättvist bannade och var fusken igång på datorn så var det deras hund som måste installerat det och sen spelat med fuskarens konto...

Medlem

Förbjud fuskande hundar

Medlem

Förbjud förbud mot fuskande hundar, förbjud fuskande katter!

Medlem
Skrivet av ProPain:

Nu är det bara att se fram mot alla som sätter igång och klagar för att de blivit orättvist bannade och var fusken igång på datorn så var det deras hund som måste installerat det och sen spelat med fuskarens konto...

Det har redan satt igång, var uppe på Reddit häromdagen


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bättre att spela Hots, mycket mindre spelarbas så ingen bryr sig om att fuska

Medlem

Annat var det på min tid i C&C Generals där jag i multiplayer fick starta i en bas där jag inte kunde komma ifrån och sedan fylldes hela skärmen med bomber och sedan var det slut.

Det kallar jag fusk!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Bra gjort av Valve.

Gillar hur Apex Legends (har jag för mig?) skötte det. Istället för att banna fuskare så samlade man dem på egna servrar där dem fick spela mot varandra. Fuskare mot fuskare. Briljant i mina ögon.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra gjort av Valve.

Gillar hur Apex Legends (har jag för mig?) skötte det. Istället för att banna fuskare så samlade man dem på egna servrar där dem fick spela mot varandra. Fuskare mot fuskare. Briljant i mina ögon.

Gött det. Tävla vem som har kvickaste datorn på att sikta och skjuta åt dem

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra gjort av Valve.

Gillar hur Apex Legends (har jag för mig?) skötte det. Istället för att banna fuskare så samlade man dem på egna servrar där dem fick spela mot varandra. Fuskare mot fuskare. Briljant i mina ögon.

Titanfall gjorde det, men Apex gjorde/gör kanske det också med tanke på att det är samma utvecklare.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Titanfall gjorde det, men Apex gjorde/gör kanske det också med tanke på att det är samma utvecklare.

Vilket som så är det grymt bra gjort.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar