Boka en Blur-betanyckel

Robot
Avstängd
Boka en Blur-betanyckel

Varför syns inte detta föräns nu och det står att ni skulle börja skicka ut den redan onsdagen den 3/3? :S

Medlem

hmm nån som har fått en nyckel än ifrån blur? :/

Redaktör
Skrivet av jiwn:

Varför syns inte detta föräns nu och det står att ni skulle börja skicka ut den redan onsdagen den 3/3? :S

Utdelningen började förra veckan, det här är en påminnelse.


signatur
Medlem
Skrivet av jiwn:

Varför syns inte detta föräns nu och det står att ni skulle börja skicka ut den redan onsdagen den 3/3? :S

För att det bara är en påminnelse idag, om du letar lite i arkivet så hittar du nog orginalnyheten från förra veckan.

Edit: Arr, Ninjad av Tompa


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

skall testast6!! :D:D

Medlem

Oh lätt att man ska ta sig en bit utav denna kaka

Medlem
Skrivet av Loading:

hmm nån som har fått en nyckel än ifrån blur? :/

Nä... har inte fått min än =/

Medlem

nu ere bara o vänta

Jag har redan fått min key...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag har redan fått min key...

Observera att key du får ifrån Fz.se skall användas till att registrera dig hos Activision och Blur. De skickar i sin tur ut din "Token" som berättigar dig till nerladdningen.

Key & Token är olika.

Har ej fått min ännu.

Medlem

Skulle man inte få sin Token idag?!?!?!

Medlem
Skrivet av deathrip:

Skulle man inte få sin Token idag?!?!?!

Från Officiella forumet i från en Mod

Skrivet av Ben:

I'm afraid I don't know exactly when the codes will be distributed today - the folks over at Activision are handling it. Presumably they'll flick the switch in the morning their time (so West Coast USA)... but I'm happy to be proven wrong.

Ben

så nångång ikväll/natt här i juurop


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

jag fick en beta nyckel men sen såg jag att det var till xbox 360, har bara ps3 och pc, vet inte vad jag ska göra med den jag har.

Medlem

har redan en, fick den inom en kvart hahahahaha synd !

Medlem
Skrivet av Zymac:

Från Officiella forumet i från en Mod

Skrivet av Ben:

I'm afraid I don't know exactly when the codes will be distributed today - the folks over at Activision are handling it. Presumably they'll flick the switch in the morning their time (so West Coast USA)... but I'm happy to be proven wrong.

Ben

så nångång ikväll/natt här i juurop

tråkigt när det blir så, men aja då får man spela i morgon då kanske eller som du skrev, ikväll.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:

har redan en, fick den inom en kvart hahahahaha synd !

Key eller token? Som sagt, det e olika saker,

Du reggar här för o få en nyckel som du reggar på blurgame.com som i sin tur kommer skicka ut tokens som du kommer få plita in på Xboxlive redeem code sidan/ på konsollen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

när skulle man få sitt beta token??

Medlem

Vafaan... End of afternoon, det e ju mitt i natten här ju


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Dåligt.... dåligt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

men! Jag som ville ha något o spela innan ja går o lägger mej =(

Medlem

tycker som kan börja kasta ut redeem codes nu!

Medlem

*bloink*
fick precis mail från Activision med koden för o ladda ner Betan och koden för 48 timmars live.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

*bloink*
fick precis mail från Activision med koden för o ladda ner Betan och koden för 48 timmars live.

FUUUUSK!

Jag vill oxå ha mina koder :evil:

Medlem

Yay! fick min nu!

Medlem

Sitter och tankar betan för fullt
Ska bli härligt att lira det

Medlem

Vafan, har fortfarande inte fått min än. Är ju nionde mars nu. Skärp er Activision.

Medlem

Kom åt knappen förut av misstag, har ej en XBOX 8) här är nyckeln om någon behöver!

ZKUA-XGWH-K3PE-K93X


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Förstår inte riktigt hur de kunnat göra betan så oattraktiv, de med högre ranks har bättre bilar o dylikt, och bara de med högre ranks vinner, jämnt.. usch, ingen skill i det här spelet


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

12
Skriv svar