Manga böcker

Inaktiv
Manga böcker

har vart en tråd nyligen som har tipsat om bra manga/anime serier/filmer. Personligen tycker jag att det är roligare att läsa manga, (besvärar mig alltid med röstskådespeleriet ;P)
Har ni nåt tips om bra mangor?
Har endast läst två:

Onepiece: Handlar om en gummimänniska som blir pirat, samlar ihop en besättning, och piratar lite, möter monster, slåss mot gudar, så som pirater gör ;P Kanske låter fånigt, men är spännande, ooch ibland riktigt kul. ( ansiktsutryckerna är under bara!) Om man gillar manga är detta ett måste!!

Mästerdektektiven conan: Hmm... Har bara läst dom 3 första böckerna, handlar om en gymnasielev som är en otrolig begåvad dektetiv. Han dår ett gift i sig så han krymper och ser ut och låter som en 6-8 åring. Inte lika kul, men lite finurlig, tipsar den till dom som vill ha lite lugnare manga.

Medlem

inte läst dragonball?


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Eftersom jag antar att du inte vill importera manga så kan väl Naruto & Rurouni Kenshin rekommenderas om man kollar på din smak.

Medlem

Naruto är awsome. Men ton med mangas så det kommer kosta hur mkt som helst om du har tänkt att köpa alla

Death Note rekommenderar jag starkt! 10/10
(som alltid)
en annorlunda mästerdetektiv VS mördare med oanade krafter till hands. Sjukt spännande.

Dragon Ball är också en riktigt bra manga 9/10

Fullmetal Alchemist är en väldigt bra manga som jag hoppas att du tycker om. 8/10

Btw, stör du dig på röstskådespeleriet? Du kollar inte på anime med engelskt tal hoppas jag, förö det suger. Japanska ska det vara.

(alla betyg är min åsikt)


signatur

Rawr

Inaktiv

Jag kolar absolut inte på engelska, japanska ska det vara!

1
Skriv svar