På tiden! Assassin's Creed Syndicate får PS4-patch som rättar till PS5-problem

Robot
På tiden! Assassin's Creed Syndicate får PS4-patch som rättar till PS5-problem

Flimrandet är historia, lovar Ubisoft.

#assassins-creed-syndicate


Medlem

Gött, men lirar det i 60fps på PS5?


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Avinstallerade precis pga. av flimret och nu får man börja om igen. Tack för att dom aviserar detta (not)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fint ändå att de fixar till det! Bra gammalt spel vid det här laget (i dubbel bemärkelse).


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Förvirrad. Borde inte patchen vara för dom som spelar det på ps5? 🤨

Medlem
Skrivet av majsalle:

Gött, men lirar det i 60fps på PS5?

Verkar inte vara 60 fps tyvärr.

Även om jag inte spelat Syndicate så hoppas jag mer på en 4K 60fps patch till Unity. Lätt det bästa Assassins spelet jag spelat. Finns inget annat spel i serien som ens kommer i närheten av stämningen de lyckades trolla fram i Paris.

Det spelet förtjänar en ordentlig remaster!

Medlem

Inte nåt fan av asscreed men unity och syndicate ser jäkligt bra ut fortfarande.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Syndicate är en av mina favoriter i den serien faktiskt, har aldrig förstått varför det fick så mycket hat. Tror att det är det enda nyare AC som inte fått en FPS boost på Xbox vilket är synd.

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Avinstallerade precis pga. av flimret och nu får man börja om igen. Tack för att dom aviserar detta (not)

Sparfiler finns väl kvar om du inte har raderat dom manuellt. Eller du kanske menar nedladdningen?

Skrivet av Påskmust:

Syndicate är en av mina favoriter i den serien faktiskt, har aldrig förstått varför det fick så mycket hat. Tror att det är det enda nyare AC som inte fått en FPS boost på Xbox vilket är synd.

Sparfiler finns väl kvar om du inte har raderat dom manuellt. Eller du kanske menar nedladdningen?

Jag har kvar sparfilerna, jag gnäller bara lite. ilandsproblem. Det är ett bra spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mafia 3 har också problem att liras på PlayStation 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Förvirrad. Borde inte patchen vara för dom som spelar det på ps5? 🤨

Spelet har aldrig släppts till PS5, så jag antar att patchen är för PS4 läget på PS5.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Verkar inte vara 60 fps tyvärr.

Även om jag inte spelat Syndicate så hoppas jag mer på en 4K 60fps patch till Unity. Lätt det bästa Assassins spelet jag spelat. Finns inget annat spel i serien som ens kommer i närheten av stämningen de lyckades trolla fram i Paris.

Det spelet förtjänar en ordentlig remaster!

Jag gillade att dom uppdaterade möjligheterna till att smyga i Unity och Syndicate. Tycker det är dom bästa i serien hittills.
Och att dom lade till ett dedikerat kommando för att ta sig ner för en byggnad. Riktigt bra!

Men stämningen och spelvärlden i Black Flag tycker jag inte det är något annat Assassin's Creed spel som slagit än
Hade gärna spelat igenom det med kontrollerna från Unity eller Syndicate.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag gillade att dom uppdaterade möjligheterna till att smyga i Unity och Syndicate. Tycker det är dom bästa i serien hittills.
Och att dom lade till ett dedikerat kommando för att ta sig ner för en byggnad. Riktigt bra!

Men stämningen och spelvärlden i Black Flag tycker jag inte det är något annat Assassin's Creed spel som slagit än
Hade gärna spelat igenom det med kontrollerna från Unity eller Syndicate.

Håller men om parkouren. Black Flag fastnade jag dock aldrig för. Tyckte att för mycket av omgivningarna kändes som kulisser och det förstörde inlevelsen för mig. Sen gillar jag nog samtidigt 1700-talets Paris som setting bättre, kan spela in en aning;). Jag vill ju ha en stor stad där man kan gå in i majoriteten av byggnaderna och en massa hustak att springa på, gärna flertalet höga torn/kyrkor med detaljerad arkitektur som är roliga att klättra upp för också. Även folksamlingar som man kan försvinna i efter ett mord. Det är väl AssCreed för mig ungefär och Unity fick till mycket av det perfekt.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Håller men om parkouren. Black Flag fastnade jag dock aldrig för. Tyckte att för mycket av omgivningarna kändes som kulisser och det förstörde inlevelsen för mig. Sen gillar jag nog samtidigt 1700-talets Paris som setting bättre, kan spela in en aning;). Jag vill ju ha en stor stad där man kan gå in i majoriteten av byggnaderna och en massa hustak att springa på, gärna flertalet höga torn/kyrkor med detaljerad arkitektur som är roliga att klättra upp för också. Även folksamlingar som man kan försvinna i efter ett mord. Det är väl AssCreed för mig ungefär och Unity fick till mycket av det perfekt.

Black Flag ar det enda spelet i serien som jag inte spelat fardigt. Fastnade inte alls for sjostriderna.

De andra spelen i serien har val varit ok, det har varit kul att spela igenom, dock inte hela tiden pga av all repetivitet.

Men forsta och andra spelet ar de som ligger mig narmast om hjartat, de andra spelen kandes som att det var ganska mycket copy/paste, som tyvarr andra spelutvecklare anammat. Dock inte alltid negativt.

Ska bli spannande och se hur nasta del av serien blir.


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Medlem

Härligt! Har väl varit snack om att Ubisoft ska släppa en PS5-patch till Unity eller Syndicate (stod på Ubis twitter). Så jag hoppas det kommer en ordentlig 4K/60-fps patch till båda spelen och helst även Black Flag (enda jag kört. ÄLSKADE sjöstriderna och att simma efter skatter. Skattkammarön the game liksom! Skepp o hoj!) framöver likte de gjort till Odyssey och Egypten-spelet.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Syndicate är en av mina favoriter i den serien faktiskt, har aldrig förstått varför det fick så mycket hat. Tror att det är det enda nyare AC som inte fått en FPS boost på Xbox vilket är synd.

Sparfiler finns väl kvar om du inte har raderat dom manuellt. Eller du kanske menar nedladdningen?

Jag tror spelet led lite av att det fortfarande vara "gamla" AC-konceptet i ny miljö. Tror många var lite less på AC då och ville ha något nytt. Men det är synd för jag tycker det också är ett av de bästa AC-spelen i den äldre skolan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Mahkizmo:

Black Flag ar det enda spelet i serien som jag inte spelat fardigt. Fastnade inte alls for sjostriderna.

De andra spelen i serien har val varit ok, det har varit kul att spela igenom, dock inte hela tiden pga av all repetivitet.

Men forsta och andra spelet ar de som ligger mig narmast om hjartat, de andra spelen kandes som att det var ganska mycket copy/paste, som tyvarr andra spelutvecklare anammat. Dock inte alltid negativt.

Ska bli spannande och se hur nasta del av serien blir.

Minns när man testade det första. Skitsnyggt var det ju då men jag avskydde alla väggarna man inte kom förbi förrän man avancerade i storyn. Fick mig att lägga ner^^. Tvåan och Brotherhood hade jag skitkul med också men sen var det nog bara Unity jag fastnade för. Har inte spelat de två senaste. Känns för lång ifrån Assassins Creed. Det nya verkar ju faktiskt intressant och jag hoppas de hittar tillbaka lite. Återstår att se.

Medlem
Skrivet av lonian:

Spelet har aldrig släppts till PS5, så jag antar att patchen är för PS4 läget på PS5.

ok, vet att det är ett sent svar för en post på en nyhetsartikel men kände att det vore fel att inte svara även om det är sent 🙂. uppskattar ditt svar btw

1
Skriv svar