Hitman-utvecklarna Io Interactive har ett nytt fantasy-rollspel på gång

Robot
Hitman-utvecklarna Io Interactive har ett nytt fantasy-rollspel på gång
Medlem

Spännande! Själv tycker jag det släpps alldeles för få riktigt bra fantasy RPG! Extra spännande om det nu också är online!

Medlem

Hoppas det är något liknande Kindom of Amalur i stuk. Alldeles för få av den stilen av rpg...

Avstängd

Låter som ett GaaS

Medlem

Nja tycker att de ska satsa på Hitman istället


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har väntat på James Bond spelet, vad gör dom där borta egentligen.

Medlem
Skrivet av nils45:

Har väntat på James Bond spelet, vad gör dom där borta egentligen.

Ryger cigaretter, drikker øl og spiser pølser.

Chefredaktör
Skrivet av Sapiens:

Ryger cigaretter, drikker øl og spiser pølser.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nja tycker att de ska satsa på Hitman istället

Håller helt med dig!..

Detta låter inge vidare. Online Fantasy...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

tycker dom har talang och ser gärna en satsning på något annorlunda, själv föredrar jag fantasy också.

Hitman har alltid för mig varit ett spel som hyllas och jag kan se hur fantastiskt det är, men jag själv aldrig haft kul med. Känndes som man gavs en stor leklåda men vart guidad längs med den vägen som utvecklarna ville att man skulle gå så att allt sker i den ordningen som det är tänkt. Det nya freelancer läget är dock riktigt kul, då man inte kan savescumma och måste tänka på fötterna, känns lite som spelet spelas nu som det ska.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nja tycker att de ska satsa på Hitman istället

Ingen studio vill hålla på med samma spelserie för evigt.

1
Skriv svar