Just Cause 2 dubbelfilmat

Robot
Medlem
Just Cause 2 dubbelfilmat

Neppz... har jag inte missat. Demot är roligt
Snart kommer det till min brevlåda


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Demot var riktigt roligt =DD var lite svårt o lära sig styrningen dock Blir lätt ett köp

Sorry grabbar, men vattnet såg inte realistiskt ut, och varför bara prata om "effekter" hela tiden, är det en editior eller är det ett spel?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser grymt ut. Tyvärr så vad det dålig uppdatering till demon (PC.-version) så det gick knappt att köra. Hittade inte heller demon till PS3 på Playstation Network. Någon mer med samma problem?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Nån som Knäcker Avalanches Chaosrekord?
Polaren som jobbar där sa att någon klämt ut 55k i demot.

Mitt personbästa e
28050 :/

Å andra sidan har jag en rätt bra basejump höjd utan o glitcha 533m.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Era konsol mähän! Rekordet ligger ju på 73130!


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem
Skrivet av Fettbulle:

Era konsol mähän! Rekordet ligger ju på 73130!

haha ja det e möjligt att det runt 55k på konsollversionen och någon kungar runt på 70k+ på pc

Jag vet bara vad polaren (Ovaska) sagt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tyckte det demon såg mycket bra, fin känsla men ganska krävande. Kunde inte köra max trots i7 å 5870.

Inaktiv
Skrivet av Knaxiz:

Tyckte det demon såg mycket bra, fin känsla men ganska krävande. Kunde inte köra max trots i7 å 5870.

VA ? jag kör på Phenom II 964 BE, Och Ati 4890, och kunde maxa spelet, dock utan AA, men AA är bara overkill...

Inaktiv
Skrivet av Knaxiz:

Tyckte det demon såg mycket bra, fin känsla men ganska krävande. Kunde inte köra max trots i7 å 5870.

VA ? jag kör på Phenom II 964 BE, Och Ati 4890, och kunde maxa spelet, dock utan AA, men AA är bara overkill...

Inaktiv
Skrivet av Knaxiz:

Tyckte det demon såg mycket bra, fin känsla men ganska krävande. Kunde inte köra max trots i7 å 5870.

VA ? jag kör på Phenom II 965 BE, Och Ati 4890, och kunde maxa spelet, dock utan AA, men AA är bara overkill...

Inaktiv
Skrivet av Mack3:
Skrivet av Knaxiz:

Tyckte det demon såg mycket bra, fin känsla men ganska krävande. Kunde inte köra max trots i7 å 5870.

VA ? jag kör på Phenom II 965 BE, Och Ati 4890, och kunde maxa spelet, dock utan AA, men AA är bara overkill...

Utan AA säger ju sig själv.. då har du inte maxat och nej AA är inte overkill.

1
Skriv svar