Tom Sizemore har dött.

Medlem
Tom Sizemore har dött.

Tom Sizemore, som var med i filmer som till exempel Natural Born Killers, Heat, Saving Private Ryan, Enemy of the State och Black Hawk Down har tyvärr dött.

Vila i frid Tom 😥


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Tråkigt! Det var en skådis som hade kunnat göra mycket mera saker i sin karriär känner jag. Föll bort pga droger runt 2000 lite?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Han var grymt bra i några av mina favoriter, Saving Pvt Ryan och Black Hawk Down.

RiP

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tråkigt! Det var en skådis som hade kunnat göra mycket mera saker i sin karriär känner jag. Föll bort pga droger runt 2000 lite?

Ja han blev dömd för misshandel av sin flickvän om jag inte minns fel och där efter gick karriären utför, tillsammans med narkotika missbruk.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tråkigt! Det var en skådis som hade kunnat göra mycket mera saker i sin karriär känner jag. Föll bort pga droger runt 2000 lite?

Höll på med droger redan under inspelningen av Saving private Ryan. Spielberg hotade med att byta ut han om han inte höll sig ren under inspelningen.

Medlem

Tråkigt vad droger kan göra med folk.

Såg han senast i Celebrity Rehab, för ett gäng år sedan, och han var ett vrak redan då och slav under crack.

Vila i frid.


signatur

IDKFA

Medlem

"Don't forget about me today".

Ja, en skådis som inte varit relevant sedan 90-talet har farit hädan, men han läser säkert alla kondoleanser på internet från ett rosa moln.

#thoughtsandprayers

Medlem

Han var riktigt bra i Saving Private Ryan bland annat. RIP. Synd på en så bra skådis.

Medlem

Blir sugen att se Heat. RIP.

Medlem

Family guy's fart hole var det första som dök upp när jag läste att han dött. Han får väl vila i frid.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar