Vampire Survivors lär inte få någon uppföljare

Robot
Vampire Survivors lär inte få någon uppföljare

Såvida skaparen inte kommer på ett unikt koncept för den.

#Poncle, #Vampire-survivors


Gnällkuk

Låter klokt! Det finns ju så extremt många kloner på spelet så att bara släppa en tvåa hade nog knappast tillfört mycket i dagsläget.
Fortsätt utveckla orginalspelet tills dess att kreativiteten och energin inte finns längre.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Fortsätt utveckla orginalspelet tills dess att kreativiteten och energin inte finns längre.

Utveckla tills han är helt utbränd och den enda vännen värd att träffa är botten av flaskan?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Lirat massvis både på Steam varianten och på mobilen. Hoppas skaparen kommer på nya idéer för jag ser väldigt mycket fram mot en ännu bättre uppföljare!

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Lirat massvis både på Steam varianten och på mobilen. Hoppas skaparen kommer på nya idéer för jag ser väldigt mycket fram mot en ännu bättre uppföljare!

Skiljer sig pc-versionen från mobilversionen nämnvärt eller är det samma spel i ett annat format bara? Spelat en del på mobilen och gillar skarpt!

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Skiljer sig pc-versionen från mobilversionen nämnvärt eller är det samma spel i ett annat format bara? Spelat en del på mobilen och gillar skarpt!

*Läste fel, trodde du fråga om mobilversionen
PC versionen har DLC annars samma spel.

Medlem

Känns bra precis som med terraria stabil grund och sedan utveckla det mer och mer.

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:

Utveckla tills han är helt utbränd och den enda vännen värd att träffa är botten av flaskan?

Haha, helvete vilken dystopisk analys 😅 Nej, förslagsvis långt innan, när man känner att det inte finns något mer man vill göra eller kan göra.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ELF
Medlem

Undrar vad han känat på det. Lär ha dragit in bra med deg.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Chefredaktör

Ett av förra årets överraskningar, riktigt kul!

Medlem

Vampire Survivors varade bara några timmar innan jag klarat allt och toppat alla stats. Var lite synd att det var så kort för jag gillade verkligen spelet! Musiken och grafiken var kanon! Och rätt kul game play även om det var för lätt och inte erbjöd någon variation. Så man tröttnar snabbt.
Kan rekomendera Army of Ruin som jag tycker är betydligt bättre och mer genomtänkt.

1
Skriv svar