Film från nästa The Sims 3-expansion

Robot
Film från nästa The Sims 3-expansion
Medlem
Film från nästa The Sims 3-expansion

Sweet Låter intressant.

"Due out this June, The Sims 3 Ambitions will let players pick a profession for their Sims which is supposed to " affect their overall gameplay experience and neighborhood." Yes, your Sim can be a helpful doctor, a heroic fireman or maybe even a ghost hunter. You can even affect the overall look of your Sim's neighborhood if you make him or her an architect. There's also a new tattoo system that will be put in to customize the look of your Sim even more that it can be today. Our question: If the Sims can now have jobs, do they also have to pay taxes?"

Medlem

Låter som nåt tjejen skulle gilla... I 1 timme som vanligt. Vet inte hur det är med folk som lirar detta skitspel men från min egen erfarenhet så är SIms kul i 1-2 timmar och sen slänger man det åt sidan. EA är inte direkt ett kvalitetsföretag.

Medlem

Hmm, verkar ju faktiskt lite intressant.. Fast tycker detta skulle ha varit med i grund i Sims 3 istället.. Det verkade lite skumt med videon också när man tittade på den.. den stannade mitt i tycker man.

KoP
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Låter som nåt tjejen skulle gilla... I 1 timme som vanligt. Vet inte hur det är med folk som lirar detta skitspel men från min egen erfarenhet så är SIms kul i 1-2 timmar och sen slänger man det åt sidan. EA är inte direkt ett kvalitetsföretag.

EA är ju bara utgivare. Det är Maxis som står för utvecklingen, och Maxis kastar man inte skit på.. Sim city ftw!

Inaktiv

3e expansionen redan? wth

Haha, knäppskallarna bakom Sims fortsätter, men varför ändrar de inte grafikmotor, skulle vara schysst med U3-engine...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Greve_Peter:

Låter som nåt tjejen skulle gilla... I 1 timme som vanligt. Vet inte hur det är med folk som lirar detta skitspel men från min egen erfarenhet så är SIms kul i 1-2 timmar och sen slänger man det åt sidan. EA är inte direkt ett kvalitetsföretag.

EA är ju bara utgivare. Det är Maxis som står för utvecklingen, och Maxis kastar man inte skit på.. Sim city ftw!

Will Wright har dock inget att göra med Sims 3. Vill minnas att man fick se utvecklar-videos och då var det nån helt annan branch som gjorde detta. De verkar heller inte ha lagt så mycket hjärta i det. Finns ju en DLC-shop in-game ("yay, vi kan tjäna mer pengar på ungarna"), men de har typ slutat släppa nytt content verkar det som. Finns verkligen jättelite där i.

Är det bara jag, eller låter musiken som Rise Against simmifierat?

Medlem

The sims är väll som big brother o liknande dokusåpor.. antingen älskar man eller hatar man dem
Själv tycker jag det är kul en kort stund medan en polare till mig avgudade Sims o hade alla expansioner och så.

Medlem

Är själv glad för Sims 3.
Sims 1 var härligt, nostalgi nu förtiden av det. Sims 2 var katastrofalt dåligt enligt mig. Sims 3 rättade till allt jag hatade med Sims 2, och blev faktiskt ett väldigt roligt spel när man inte känner för FPS/RTS/MMO och allt det där.

Medlem

Nästan så att man borde skaffa det, uppfinnare verkar ju intressant (Och det är ett härligt spel att slö-spela när man inte har något bättre för sig)

Skrivet av Hydraah:

3e expansionen redan? wth

Mjae, blir väl andra? Den där som kom i mitten var väl mer ett "prylpaket"?

Inaktiv

Fett coolt med Rise Against musik


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

The sims serien borde dö i cancer

1
Skriv svar