Starfield har releasedatum! Släpps 6 september

Robot
Starfield har releasedatum! Släpps 6 september
Medlem

Lite udda sätt att meddela att releasedatum? Vi får se om detta stämmer.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
FiNALY

FiNALY...!!!!.
_____________________________________________
Konstigt datum. En Onsdag. Spel brukar ju släppas Tisdagar eller Torsdagar. Eller Fredagar i vissa fall. Aldrig varit med om en Onsdag tror jag...
_____________________________________________
Surt att de missade det klassiska datumet: (11.11.22) förra året.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Fan va kul! Inte allt för långt kvar ändå, finns en gigantisk backlog att ta tag i tills dess!

Medlem

Jaha, det blir väl bra antar jag.

Medlem

Skönt att äntligen veta.

Samtidigt besviken att det inte blev första halvåret 2023.... så mycket hype!


signatur

Submission is for the weak

Dex
Medlem

Vilket konstigt sätt att annonsera datum bara genom ett Twitter inlägg. Trodde helt klart att det skulle ske på något event eller liknande då det är ett så pass stort spel

Får hoppas att dom är redo att släppa spelet denna gången då det är andra gången det är försenat nu, så det inte blir en "Cyberpunk release".

Gnällkuk

Varje gång man ser ett datum från jänkarna. Ah, jun... eh, nej just det. Suck.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har ju ett par hundratals spel i backloggen att tugga på så länge + ser fram emot många andra spel i år också så mig går det i alla fall ingen nöd på. Starfield lär ju ta tid så kanske flyttar fram min semester till hösten lär nog behövas 😁

Medlem

Ja då blir det att sätta tänderna i spelet 2024 som jag trodde.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kul för dom som längtat. Ska verkligen bli intressant och se vad dom har snickrat ihop.

Personligen har jag aldrig riktigt varit ett fan av Bethesda-spelen(främst Elder Scrolls/Fallout 3 och framåt) p.g.a. den klumpiga/tråkiga och oinspirerade gameplayen men även hur karaktärer rör sig.

Men Starfield är jag ändå lite sugen på att testa. Det är väl deras "nasa-punk"-stil som ser ganska cool ut som lockar samt att det är ett helt nytt IP då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

11 juni är datumet för starfield eventet...

Geeks Gaming

So much for ”första halvan av 2023”

Jag hatar när jag har rätt

Skrivet av NordhNet:

Jag är dock lite orolig för en ytterligare försening.
Det har fortsatt vara alldeles för tyst för att en lansering ska vara 3-ish månader bort

Inaktiv

Hoppas de fixat gunplay. Ser fram emot detta och bygga ett skepp.

Medlem

Äntligen ett datum! Även om man hade hoppats på ett lite tidigare datum..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

6 september?

Medlem

2025, here we come!


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

"Tidigare i år pratades det om ett dedikerat Starfield-event vid ett ej angivet datum. Inget nytt om det än."

Skrivet av fejksson:

11 juni är datumet för starfield eventet...

Japp framkommer i samma film. Starfield Direct 11 juni.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Redaktör
Skrivet av fejksson:

11 juni är datumet för starfield eventet...

Tack! Nyhet uppdaterad.


signatur
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://i.pinimg.com/originals/d7/ef/39/d7ef39366f6ffa6239c60...

Varje gång man ser ett datum från jänkarna. Ah, jun... eh, nej just det. Suck.

Skulle väl inte kalla ISO 8601 för japansk - den är internationell och borde slå ut alla andra dumheter.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Gnällkuk
Skrivet av fejksson:

11 juni är datumet för starfield eventet...

Skrivet av PFC Hudson:

"Tidigare i år pratades det om ett dedikerat Starfield-event vid ett ej angivet datum. Inget nytt om det än."

Japp framkommer i samma film. Starfield Direct 11 juni.

Hur kunde man inte ha eventet 9:e juni? *facepalm*

Skrivet av PeTTs0n:

Skulle väl inte kalla ISO 8601 för japansk - den är internationell och borde slå ut alla andra dumheter.

Har inte gjort bilden så tar inget ansvar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Äntligen ett nytt datum! September passar bättre än juni så det blir najs att bita tag i hösten med.

Gött med hype-event direkt efter Xbox Showcase också i juni.


signatur

Jump in.

Medlem

Bra! Måste förbereda mig för det här... Spelar Fallout 4 igen med massa moddar... Livsfarliga grejer! Kan sitta 2 dagar i sträck..

Redaktör
Ponny

Tackar, tackar! 🚀👨‍🚀🧑‍🚀👩‍🚀⭐️


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det finns inget spel jag ser fram emot så mycket som Starfield, och då släpps ändå Diablo 4 i år också!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

It's not a lake, it's an ocean

Bra. Äntligen ett lanseringsdatum för ett Xbox-spel.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Här hann man vara glad i några sekunder när man trodde att det skulle släppas innan semestern så man hade något riktigt bra att spela när man är ledig, men så kommer jänkarna med sina Yoda-datum.

Bleorgh.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

släpps en vecka efter baldur's gate 3 alltså. lite tokigt, då jag ser fram emot BG3 väldigt mycket, men finns inte en chans att jag spelar igenom det på en vecka, och kommer garanterat inte kunna hålla mig borta från starfield när det släpps ..vilket skulle leda till att de två spelen overlap'ar / att jag överger BG3 för starfield, och så kan vi ju inte ha det. i-landsproblemens i-landsproblem.

blir till att vänta med BG3 tills efter starfield tror jag.

Medlem

Ska vi slå vad detta blir samma magplask som Fallout 76?

Medlem

+ 6 månader för buggfixande. Rymdkräk slaktas bäst tidigt 2024.

123
Skriv svar