Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Snabbsluka tacon – #spelhelg väntar!

#spelhelg


Medlem

Snowrunner förmodligen. Extremt beroendeframkallande.

KoP
Medlem

The Long Dark och lite blandat med spel på A500 Minin. Kanske Heart of China, Stuntcar racer och Hunter.

Medlem

Ska prova lite Last Epoch 0.9

Medlem

Har nyligen skaffat PS Plus Premium så jag tänkte ägna helgen åt lite gamla PS1-klassiker. Syphon Filter, Ape Escape, Jumping Flash och Legend of Dragoon står på menyn.

Medlem
Medlem

Team Fortress 2. Det är vad min laptop klarar av. Inte mig emot dock.

Medlem

I helgen så blir det fysiskt spel: Mansions of madness med några kompisar. I övrigt fortsätter jag på Hogwarts legacy om jag får tid över!

Medlem

Bleak Faith : Forsaken.
Släpps på Steam om mindre än en timme.

Medlem

Har köpt nya roderpedaler för 5 lök, så blir Microsoft Flight Simulator för hela slanten.

Medlem

Blir inte så mycket spel. Ska jobba i helgen

Medlem

Snowrunner. Det är ju fredag!


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem

Startat en ny gård i Stardew Valley för tionde gången.

Medlem

Lira Sons of the forest med en polare. Lite DayZ kanske också, sen får jag se

Medlem

Hogwarts Legacy

Medlem

Säsongs-utmaningarna i Forza 5 blir det nog. Känner för att ratta lite bil.
Efter det måste jag bestämma mig mellan några titlar men blir förmodligen Deliver Us Mars.
Har haft det sen release men måste kolla en recap på Moon först så jag hänger med i Storyn då det var länge sen jag spelade det.

Medlem

Blir främst mer Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) (Dungeon Crawler med grid movement)
Har även på listan att fortsätta testa betan på senaste patchen till Distant worlds 2 (PC) (Rymd 4X strategi)
Tänkte även testa senaste DLC The last Sarkorians i Pathfnider Wrath of the righteous (PC) (CRPG)

Har även Octopath Traveller 2 (PS5) (JRPG) på listan men tror jag skjuter på det

Till veckan kommer även ett nytt Stellaris DLC First Contact samt att Trails to Azure släpps (PS4) (JRPG) Fortsättningen på Trails to Zero och avslutningen på Crosbell duology story arcen i Legend of heroes serien.

Så finns ingen brist på spel att spela

Medlem

Jag önskar mitt ck3 sug också kunde vakna igen. Det blir Company of heroes 3 för hela slanten. Fin spelhelg alla fina <3


signatur

Allätare

Medlem

Tänkte pröva Resident evil 4-demot och eventuellt fortsätta försöka sätta mig in i The Finals-betan.

Medlem

Får se om vi hinner klara Hogwarts Legacy och förutom det lär det bli lite Hades.

Medlem

Då min GPU krashat i veckan blir det Elden Ring från scratch på PS4 samt Subnautica/hogwarts på deck

Medlem

Jag tänker lira lite Destiny 2 och börja ett äventyr i Pathfinder: Wrath of the Righteous

Medlem

Har lite speltorka. Men kan bli lite Diablo 3.

Medlem

Mario Cart såklart på Marios officiella dag. Sen Flight Sim, flygning från Kalmar till Saab, Linköping.

Medlem

Cyberpunk och The Quarry

Ambassadör
Xbox

Blir till att spela klart Beacon Pines först och främst. Hoppas att hinna med en del Grounded co-op också!


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Fortsätter grinda de sista troféerna i Returnal, blir man för less grindet kanske man svalkar sig med att påbörja Borderlands 3 co-op.


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Min resa i kungariket Mercia fortsätter i Assassin's Creed Valhalla. Jag har spelat i ett par veckor nu och har kommit en bra bit in i spelet, och jag kan konstatera att det här är bra. Det är riktigt bra.

Jag håller med det som Joakim Bennet skriver i sin lysande recension, det är det bästa Assassin's Creed-spelet hittills. Själv så vill jag gå ännu längre — för min del så är det ett av topp-10 bästa spelen någonsin som jag spelat.

Jag har fortfarande en hel del kvar av storyn tror jag samt alla sidouppdrag och annat man kan göra i spelet, vilket bara känns kul för jag vill fortsätta resan i Mercia ett bra tag till.

Medlem

God of War Ragnarök. Lite sent ute, men fan vad bra!

12
Skriv svar