Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Medlem

Dragit om Resident Evil 4 demot typ 10x nu!
Blir bara bättre för varje runda. Snacka om fullträff i följsamhet med kontrollerna och tolkning av originalet.
Gillar att de har tagit bort exakt de bitarna från RE2 remaken som jag ogillade med gameplayet, att fienderna inte längre sugs mot en som en magnet och de tröttsamt långa animationerna vid attacker. Fantastiskt! 😁👍

Medlem

Konstigt att FZ lägger ut så mycket skräp i nyhetsflödet, men inte ett ljud om att Contraband Police har släppts (basically 3D variant av Papers please-ish)

OnT: Det spelar jag bland annat.

Medlem

** Testade på Resident Evil 4 demon nu ikväll på Steam men ångrar det rejält då väntan nu blir ännu längre till den 24e mars. Demon var suverän och detta kommer bli en trevlig creepy upplevelse. Längtar!!!...

** Efter det så köpte jag Gotham Knights till Steam via 3e partssida. Blev sugen på DC och Batman världen då jag såg några bilder. Har precis installerat det och ska prova på det.

** Har även Atomic Heart kvar som jag inte på långa vägar klarat ut. Ett kul annorlunda spel. BioShock + Sovjet.

** Sedan fick jag FallOut 76 som en gåva av en tysk Steam vän som jag installerade o prova på idag. Jäkla fina vänner man har via Steam. Har fått ca 15 bra spel av olika spel-vänner runt om i världen sedan jag startade mitt konto 2016. Mycket trevliga och fina gester.

Skrivet av Nemo:

Min resa i kungariket Mercia fortsätter i Assassin's Creed Valhalla. Jag har spelat i ett par veckor nu och har kommit en bra bit in i spelet, och jag kan konstatera att det här är bra. Det är riktigt bra.

Jag håller med det som Joakim Bennet skriver i sin lysande recension, det är det bästa Assassin's Creed-spelet hittills. Själv så vill jag gå ännu längre — för min del så är det ett av topp-10 bästa spelen någonsin som jag spelat.

Jag har fortfarande en hel del kvar av storyn tror jag samt alla sidouppdrag och annat man kan göra i spelet, vilket bara känns kul för jag vill fortsätta resan i Mercia ett bra tag till.

Jo det är ett riktigt vasst spel helt klart. Har dock inte klarat det då jag fastande i slutet då man ska leta efter en viss person på kartan. Köpte season pass + Dawn of Ragnarök expansionen men har inte lirat de ännu. UBIsoft släpper alltid bra expansioner till Assassin's Creed serien tycker jag. Iaf till de 3 senaste gigantiska AC spelen: Origins, Odyssey och Valhalla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Horizon Forbidden West.
Vägrar spela demos nu. Tänk att det fanns en tid när demoskivorna som följde med playstation-magasinet var bland det bästa jag visste.
Kan bli att spela lite tekken 7 och Overwatch 2

Medlem

Dark Souls 3 och Hogwarts Legacy.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Terraformers som just lämnade early access Och kanske lite No Man's Sky.

Men först ska jag till Retrogathering hemdatormässa i Västerås med min sambo. Han älskar retrospel och retroteknik. 😊

Medlem

Jag fortsätter med Valheim, har en genomspelning med min svåger, är i Plains nu så bygger en ny bas!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

ska bli klar med KC:D hade jag tänkt, så jag äntligen kan bocka av nåt från min oändliga backlog! kommande spel får gärna vara kortare då jag plöjt in ca 130h på det underbara kc:d

Medlem

Varit sjuk hela veckan, så orkat finns inte riktigt där, men lite Stardew Valley har det blivit och lär bli mer av.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Baggersson:

Mario Cart såklart på Marios officiella dag. Sen Flight Sim, flygning från Kalmar till Saab, Linköping.

Nice! Du vet väl att Kalmar flygplats finns handgjord på www.flightsim.to?

/Kalmarit

Medlem

Kommer spela last epoch! Förutsatt att sevrarna är uppe!

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Köpte season pass + Dawn of Ragnarök expansionen men har inte lirat de ännu.

Visst ja, det finns ju tre expansioner till Valhalla — det har jag inte ens tänkt på!

Något att se fram emot. Jag ska bara spela klart huvudspelet först. 😁

Medlem

Kört chef life i helgen igen och lite CK3 blir det imorgon.

Medlem

Själv sitter jag med nvlddmkm.sys-fel sen snart en vecka tillbaka. 😭😭 Har inte tid och lust att felsöka järnet. Sen hade vi magsjuka på det också. Bra vecka! 😁😱

Medlem

Yakuza: Like a Dragon
GTA 5

12
Skriv svar