Neil Druckmann pratar om processen med att välja nästa Naughty Dog-projekt

Robot
Neil Druckmann pratar om processen med att välja nästa Naughty Dog-projekt

Det kan vara The Last of Us 3, men hur som helst är valet redan gjort.

#Naughty-dog, #The-last-of-us


Medlem

Håller tummarna för att det är något nytt IP.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av SunShine:

Håller tummarna för att det är något nytt IP.

Verkligen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av SunShine:

Håller tummarna för att det är något nytt IP.

Jag älskade både the last of us spelen men känner mig klar i den världen.

Så håller med vill inte ha en till

Medlem
Skrivet av SunShine:

Håller tummarna för att det är något nytt IP.

Ja! Även om det de producerat har hållit hög kvalitet så känns det lite som de gått i samma fotspår lite väl länge nu.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Jag hade gärna sett ett helt nytt projekt komma ut. Last of Us 3 får vi sedan i slutet av generationen. Hoppas på att trean blir det sista i serien och att det ger oss ett värdigt avslut. Så får serien vila där efter tre spel. Hoppas att multiplayer satsningen blir bra också. Den kan leva i många år framöver i så fall.

Medlem

Jag är helt klart öppen för mer TLoU och ser gärna en del 3. Efter det får de gärna gå vidare om de lyckas knyta ihop säcken på ett bra sätt.
En öppen värld i TLoU-universumet hade ju kunnat bli precis hur bra som helst.
MP-delen har jag knappt läst nåt om men gick det inte rykten om ett fantasyspel också?

Medlem

Hoppas på The Last of Us 3 snarast. Alltså, 2an var så sjukt välgjort och roligt att lira. Har varvat det 3 gånger. Börjar bli sugen på en 4e genomspelning. ....Många siffror i denna post....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Last of us part 2 är helt klart roligare att spela än ettan.

Om de gör en 3a så undrar jag vad fokus blir på. Kanske lite tillbakablickar om Ellies mamma. Vem är Ellies pappa osv.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Last of us part 2 är helt klart roligare att spela än ettan.

Om de gör en 3a så undrar jag vad fokus blir på. Kanske lite tillbakablickar om Ellies mamma. Vem är Ellies pappa osv.

Ett spel om hennes okände halvbror hehe.
Skämt åsido.
Jag hade faktiskt gärna sett en helt ny ensemble av karaktärer. Till och med gärna ett helt nytt område, varför inte ens en helt ny kontinent.

Last of us har för mig alltid handlat om världen som blev efter svamputbrottet och de människor som lyckats hålla sig från att bli infekterade och då det verkar ha varit globalt kan man ju leka med tanken att köra ett äventyr i en helt annan världsdel med helt nya karaktärer.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Last of us har för mig alltid handlat om världen som blev efter svamputbrottet och de människor som lyckats hålla sig från att bli infekterade och då det verkar ha varit globalt kan man ju leka med tanken att köra ett äventyr i en helt annan världsdel med helt nya karaktärer.

Låter ju helt klart intressant👍.

Det som hände i början av Part 2 var ju ruskigt brutalt men jag tyckte ändå det gav en extra dimension och ett fett kvitto på att ingen var odödligt. Världen var större än bara Joel och Ellie helt enkelt.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Ett spel om hennes okände halvbror hehe.
Skämt åsido.
Jag hade faktiskt gärna sett en helt ny ensemble av karaktärer. Till och med gärna ett helt nytt område, varför inte ens en helt ny kontinent.

Last of us har för mig alltid handlat om världen som blev efter svamputbrottet och de människor som lyckats hålla sig från att bli infekterade och då det verkar ha varit globalt kan man ju leka med tanken att köra ett äventyr i en helt annan världsdel med helt nya karaktärer.

Grym tanke som jag verkligen inte tackar nej till. Finns så otroligt mycket att hämta i The Last of Us världen. Å Naughty Dog är så sjukt talangfulla som studio att de skulle kunna göra ett fantastiskt spel förlagd i Hallstahammar, enkelt..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Låter ju helt klart intressant👍.

Det som hände i början av Part 2 var ju ruskigt brutalt men jag tyckte ändå det gav en extra dimension och ett fett kvitto på att ingen var odödligt. Världen var större än bara Joel och Ellie helt enkelt.

Instämmer till fullo.

Skrivet av CARTMAN:

Grym tanke som jag verkligen inte tackar nej till. Finns så otroligt mycket att hämta i The Last of Us världen. Å Naughty Dog är så sjukt talangfulla som studio att de skulle kunna göra ett fantastiskt spel förlagd i Hallstahammar, enkelt..

Ja de är otroligt talangfulla. Det håller jag med om. Visst bästa story writers må de kanske inte alltid vara med jösses anamma när det kommer till produktionskvalité., Deras spel är sanslöst roliga att spela tycker jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar