Köp racingrigg med officiell F1-stämpel – från drygt 1 miljon kronor

Robot
Köp racingrigg med officiell F1-stämpel – från drygt 1 miljon kronor
Medlem

Varför finns ens den "billiga" varianten?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Alla kvinnors våta dröm att komma hem till killen för första gången och hitta den där mitt i vardagsrummet <3

Medlem

Huga, jag svettas galet mycket efter fyra timmar i en helt vanlig profil-rig. Sen ser skärmens placering ser jäkla awkward också, går säkert att sänka men... VR generellt är det enda jag tycker fungerar i den där typen av position men.. Varför sitta i en RB cockpit som man aldrig kommer sei sånna fall? xD Ajja.

Medlem

Känns som en Yaw 2 stol för rörelse simulation, en ordentlig ratt/pedal kombo och sedan ett VR headset är det mer "vettiga" alternativet för vanligt folk? Fortfarande fruktansvärt dyrt, men det måste ju vara en bra mycket bättre upplevelse än det där.

Inaktiv
Skrivet av Gasque1987:

Alla kvinnors våta dröm att komma hem till killen för första gången och hitta den där mitt i vardagsrummet <3

Första och sista gången.

Medlem

börjar leta lite i spargrisen


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Varför finns ens den "billiga" varianten?

Alla jävla fattiglappar måste också ha råd med en.


signatur

Burn in the light.

Redaktör
Skrivet av anon_119148:

Första och sista gången.

Det blir ju ändå två besök!


signatur
Medlem

Med tanke på F1 Authentics smida rykte, så lär en halv lastbilshytt dyka upp - som en gång var en funktionerande Tata, som gått flertalet miljoner kilometer på de indiska vägarna.

Tutan lär visserligen fungera.

Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

Det blir ju ändå två besök!

Har man en sån här ståendes mitt i vardagsrummet är risken hög att första och sista gången är ett och samma besök

Medlem

Red Bull är ju kända för att ha bra aerodynamik så man kanske kör lite fortare i denna?

Medlem

Jag satte denna på önskelistan och gav till frugan! Fyller snart år så det blir perfekt!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Har man en sån här ståendes mitt i vardagsrummet är risken hög att första och sista gången är ett och samma besök

Och då blir det ju två besök i ett och samma! Effektivisera mera!

Inaktiv
Skrivet av svampfan:

Och då blir det ju två besök i ett och samma! Effektivisera mera!

Jag vet inte om det är något skämt jag missar eller någon logisk kluring? Det är väl fortfarande bara ett besök?

rug
Medlem

Inte fri frakt? Då får det vara.

Medlem
Skrivet av Gasque1987:

Alla kvinnors våta dröm att komma hem till killen för första gången och hitta den där mitt i vardagsrummet <3

Därav begreppet särbo 😆

1
Skriv svar