Mars Playstation Plus-spel för Premium- och Extra-nivåerna har avslöjats

Robot
Mars Playstation Plus-spel för Premium- och Extra-nivåerna har avslöjats

Inklusive splitternya och lovande Tchia.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Fett.

Säga vad man vill men sedan Sony slog ihop ps now med ps plus har de höjt nivån på tjänsten rejält tycker jag.

MIn backlog hos playstation är så enorm nu jag vet inte vart jag ska ta vägen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Sjukt många fina spel man får tillgång till nu för tiden... tumme upp Sony


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tchia ser otroligt mysigt ut!

Medlem

Om man får Dragon ball Kakarot ps5 versionen är det alldeles fantastiskt!

Medlem

Hur mycket vill folk satsa på att Sony inte släpper TLOU2 till sina molntjänster så man kan lira på PC för att de inväntar släppet av en "remake" till PC först? :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Många bra spel jag kan pröva någon gång i framtiden. Känns lite onödigt att ha tjänsten igentligen men varför inte.

Medlem

Ridge Racer Type 4 🤩 (äger förvisso redan spelet till PS1 men det är ju pal-versionen)

Medlem

För många bra spel. Känner risk för att horizon forbidden west snart hamnar åt sidan för mig trots att det är ett riktigt riktigt bra spel.

Medlem
Skrivet av joedanger:

För många bra spel. Känner risk för att horizon forbidden west snart hamnar åt sidan för mig trots att det är ett riktigt riktigt bra spel.

Det hände mig. Var igång med Forbidden West och allt kändes bra, men sen kom Powerwash Simulator och Hogwarts "hoggy" Legacy emellan. Och Sekiro och Dark Souls 3 och Curse of the dead Gods och Dead Cells för hundra gången och...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar