Ghostwire: Tokyo kommer till Xbox och Game Pass i april

Robot
Ghostwire: Tokyo kommer till Xbox och Game Pass i april

Och Spider's Thread-uppdateringen lägger till ett nytt spelläge och nya områden.

#Ghostwire-tokyo, #Tango-gameworks, #nyhetstips


Medlem

Det kommer till PS Plus Extra också. Då blir det att äntligen prova det, varit sugen länge men inte kunnat motivera ett köp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det var väntat nu när exklusiviteten går ut.

Synd att gameplay ser skittråkigt ut. 😀

Medlem

Galet att det redan gått ett år. Tyckte att det släpptes nyligen.

Medlem

Tur att man inte betalat pengar för det då. Gamepass für alles...

Medlem

Köpte denna på en stor rea hos epic för ett halvår sen. Tyckte spelet var helt okej och klart värd en genomspelning

Lite för repetitiv combat om man vill göra det mesta i spelet men alla sidoquest hade en egen bra liten story.

Medlem
Skrivet av robbis:

Tur att man inte betalat pengar för det då. Gamepass für alles...

Men väldigt få spel som är bra på gamepass tyvärr när man spelat ut det som tjänsten redan erbjuder

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Men väldigt få spel som är bra på gamepass tyvärr när man spelat ut det som tjänsten redan erbjuder

När allt som är bra är slut så bör inget bra finnas kvar. Ja, du har inte fel i påståendet iallafall.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Men väldigt få spel som är bra på gamepass tyvärr när man spelat ut det som tjänsten redan erbjuder

Har mycket kvar att spela och det fylls på hela tiden med spel jag velat spela men inte vill lägga pengar på.

Medlem
Skrivet av robbis:

Har mycket kvar att spela och det fylls på hela tiden med spel jag velat spela men inte vill lägga pengar på.

Jo jag spelar det nya också men det blir oftast bara någon timme innan man tröttnar på det.
Så just nu är gamepass för dyrt för en annan 😊

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Galet att det redan gått ett år. Tyckte att det släpptes nyligen.

Ja, det går fort. Ett av mina favoritspel från ifjol.

Ambassadör
Xbox

Uppdateringen ser riktigt rejäl ut, var nog värt att vänta på.

Bra år för Tango som med Ghostwire Tokyo och Hi-Fi Rush inlett året starkt på Xbox och Game Pass med permanenta tillskott i katalogen.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Uppdateringen ser riktigt rejäl ut, var nog värt att vänta på.

Bra år för Tango som med Ghostwire Tokyo och Hi-Fi Rush inlett året starkt på Xbox och Game Pass med permanenta tillskott i katalogen.

Verkligen! Ytterligare en utvecklare i listan som visar att de går all in på spelutveckling nu.
Hoppas att ha tid att ens testa allt jag vill köra i år. Inte långt bort för Redfall nu.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ribcage:

Verkligen! Ytterligare en utvecklare i listan som visar att de går all in på spelutveckling nu.
Hoppas att ha tid att ens testa allt jag vill köra i år. Inte långt bort för Redfall nu.

Ja, Xbox first party levererar tungt i år och Game Pass har sinnessjukt många dag 1-släpp utöver det också. Redfall fick för övrigt ny story trailer idag också, ser jäkligt bra ut!


signatur

Jump in.

Medlem
Dåligt spel men bästa vibratiornerna

Ett av dom tråkigaste spelen ja testat...men spelet hade dom bästa vibrationerna av alla på ps5 förutom returnal...

1
Skriv svar