FZ Play – Stekheta Diablo IV-betan!

Robot
FZ Play – Stekheta Diablo IV-betan!

Betan börjar och Wakkaah spelar den.

#diablo-iv, #fz-play


Medlem

Diaboliskt roligt det ska bli!

Medlem

Lycka till med att streama spelet ikväll. Tror servrarna kommer dö stup i kvarten

Medlem

90min kö sisådär just nu såatte ska du streama om 2h så stå i kö från redan nu..

Moderator

Jag köade redan från 17 och kom in på 4 minuter.. Nu får Diablo stå på å vänta tills det är dags!

Medlem

Gjorde en Clan för oss Swec och FZ Medlemmar.

SweclockersFZ


signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |

Medlem

2 timmars kötid nu. SUCK!

Moderator

Tråkigt med kön som byggs upp. Får hoppas att min inloggning håller sig till streamen börjar!

100 min kö.....
Dom måste ju ha beräknat hur mycket serverkraft dom skulle behöva
utifrån preorders men vad fan vet jag,


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Avstängd

Kan nån förklara grejen med Diablo. Är det ett spel som World of Warcraft men med tråkigare vy? Jag fattar ärligt talat inte.

Medlem
Skrivet av NordicStormtrooper:

100 min kö.....
Dom måste ju ha beräknat hur mycket serverkraft dom skulle behöva
utifrån preorders men vad fan vet jag,

Garanterat, men antingen ville de stresstesta servrarna eller så ville de inte öppna plånboken.

Skrivet av Calez:

Kan nån förklara grejen med Diablo. Är det ett spel som World of Warcraft men med tråkigare vy? Jag fattar ärligt talat inte.

WoW är den tråkigare kopian av Diablo

Medlem

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [

Happy slaying!

Redaktör
Skrivet av Nimin:

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [
<Uppladdad bildlänk>

Happy slaying!

Enda rätta sättet att vänta. Skål!


signatur
Moderator
Skrivet av Nimin:

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [
<Uppladdad bildlänk>

Happy slaying!

Ah, underbart med någon som bemästrat konsten att vänta som en riktig gentleman! Må väntandet gå fort!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Ah, underbart med någon som bemästrat konsten att vänta som en riktig gentleman! Må väntandet gå fort!

Man har ju suttit i kö och väntat en del i sitt liv som ett MMO-freak 😆

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Enda rätta sättet att vänta. Skål!

This is the way.

Medlem

Jag fattar inte riktigt hur man väljer vapen med barben? Ibland har jag ena och ibland har jag andra 😂

Chefredaktör
Skrivet av Nimin:

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [
<Uppladdad bildlänk>

Happy slaying!

Skål! ❤️

Medlem

Ser ut precis som jag kommer ihåg att Diablo 2 såg ut 🙂


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Ser ut precis som jag kommer ihåg att Diablo 2 såg ut 🙂

Den finaste komplimangen a daughter of hatred kan höra. 🥹


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [
<Uppladdad bildlänk>

Happy slaying!

Själv fick jag vänta lite drygt 1-2 timmar innan jag kom in och väntade med några kalla glas med rom och pepsi. Skål!


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Själv fick jag vänta lite drygt 1-2 timmar innan jag kom in och väntade med några kalla glas med rom och pepsi. Skål!

Vilken diabolisk helvetesdryck pepsi och rom?!


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Vilken diabolisk helvetesdryck pepsi och rom?!

Captain Morgan Spiced Rum, Peps Max Lime och några skivor citron i.
Faktiskt riktigt smarrigt!


signatur
Gnällkuk
Skrivet av mrFluffy:

Vilken diabolisk helvetesdryck pepsi och rom?!

Själv hade jag en kasse öl och en Plantation XO. Blev tre öl igår, ingen rom. En öl in-game å resten i kö 🙃


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Själv fick jag vänta lite drygt 1-2 timmar innan jag kom in och väntade med några kalla glas med rom och pepsi. Skål!

Bra, själv glömde jag att jag är gubbe och höll på att somna efter två glas rött. Men spelade ett par timmar iaf 😆

Medlem
Skrivet av Nimin:

Bara 100 minuters kö kvar. Rödvin och satans lång kö, tematiskt med andra ord. [
<Uppladdad bildlänk>

Happy slaying!

Jäklar! Fick gnugga ögonen kände jag, du påminner en hel del om Troy Baker haha! Kanske är du hans bortglömde tvilling?!

Skrivet av MrStrange:

Captain Morgan Spiced Rum, Peps Max Lime och några skivor citron i.
Faktiskt riktigt smarrigt!

Respekt! Fight the CocaCola power!

ELF
Medlem

Det ser ju riktigt trevligt ut. Kollade bara streamen nu i efterhand.
Grafiskt snyggt, snyggt och välgjort användargränssnitt, bra ljud.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Zensu:

Jäklar! Fick gnugga ögonen kände jag, du påminner en hel del om Troy Baker haha! Kanske är du hans bortglömde tvilling?!

Respekt! Fight the CocaCola power!

Vem vet, jag har alltid haft en udda svaghet för Texas.

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Jag fattar inte riktigt hur man väljer vapen med barben? Ibland har jag ena och ibland har jag andra 😂

Beror på vilken core skill du har använder olika vapen!

1
Skriv svar