FZ Play – Mer Diablo IV när beta-resan fortsätter!

Robot
FZ Play – Mer Diablo IV när beta-resan fortsätter!
Medlem
Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

eldbollar!

Wakkaah älskar äkta Svenska _strömmande_ eldbollar!

Inaktiv

Har Wakkaah köat hela dagen?
Vet ju hur Blizzard-spel brukar vara.

Moderator

Äntligen! Verkar mycket stabilare nu och ingen kö!!!

Moderator

Om någon vill hoppa in och spela med mig idag på stream så heter jag Wakkaah#2868 på Battlenet!

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Har Wakkaah köat hela dagen?
Vet ju hur Blizzard-spel brukar vara.

Har loggat in och ut ett antal gånger under dagen och igår. Värsta kön var tre minuter.

Redaktör

Känns som att den här lanseringen ändå gått skapligt. Köer och stök första 3-5 timmarna igår, men sen har det väl gått rätt ok? Elddop vid öppna betan nästa helg - lär bli som en DDoS-attack med alla som ska in samtidigt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Känns som att den här lanseringen ändå gått skapligt. Köer och stök första 3-5 timmarna igår, men sen har det väl gått rätt ok? Elddop vid öppna betan nästa helg - lär bli som en DDoS-attack med alla som ska in samtidigt.

Dock så vägrade world boss att dyka upp vid anvisad tid och lite andra små konstigheter men men


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:

Dock så vägrade world boss att dyka upp vid anvisad tid och lite andra små konstigheter men men

Lustiga är att jag väntade i typ 20-30 minuter innan jag gav upp och gick och lagade och åt mat. När jag kom tillbaka och loggade in igen så hade den precis spawnat!

Medlem

Tror ni får döpa om FZ till D4... hint hint

Medlem

Och nu tog jag mig tid att titta på streamen.

Jag hoppas verkligen inte att det här är det som ska släppas om några månader.

Stela animationer, dåliga texturer, inga skuggor osv osv. Allt såg ut som ett spel runt 2010-tal, med snälla glasögon.

Lägg till en butik när spelet släpps på riktigt, för det blir det.

Är glad att jag är gammal nog och fick uppleva D1 och D2 när det begav sig... stannar där.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Lofa:

Och nu tog jag mig tid att titta på streamen.

Jag hoppas verkligen inte att det här är det som ska släppas om några månader.

Stela animationer, dåliga texturer, inga skuggor osv osv. Allt såg ut som ett spel runt 2010-tal, med snälla glasögon.

Lägg till en butik när spelet släpps på riktigt, för det blir det.

Är glad att jag är gammal nog och fick uppleva D1 och D2 när det begav sig... stannar där.

Håller verkligen inte med Tonvis med skuggor, fin grafik och snygga effekter när det kommer till ens förmågor man använder.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

What he said! ^

D4 har sjukt bra ljussättning och shading. Tror inte jag har spelat något spel som är mer flitig i sin användning av dynamiska ljuskällor.

Medlem

Vi var 3 som spelade i party igår kväll och skall fortsätta idag. Vi satt alla och älskade artstylen och grafiken och känslan.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kollade lite grann, och helheten verkar helt ok.
Ni som har lirat - skulle ni säga det är samma som alltid, bara nytt - på ett bra eller kanske ett dåligt sätt?
Blir nog open-beta för min del, men kommer att köpa oavsett tror jag...

Medlem

Alltså om jag skulle försöka summera spelupplevelsen så skulle jag säga att det är som D2 och D3 hade ett barn ihop. Det är min övergripande känsla och åsikt.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Alltså om jag skulle försöka summera spelupplevelsen så skulle jag säga att det är som D2 och D3 hade ett barn ihop. Det är min övergripande känsla och åsikt.

Diablo 3 vid launch eller idag? 🤔 Känns som en viktig detalj


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Diablo 3 vid launch eller idag? 🤔 Känns som en viktig detalj

Spelade aldrig Diablo 3 vid launch, så det kan jag inte svara på.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Spelade aldrig Diablo 3 vid launch, så det kan jag inte svara på.

Vid launch lanserades spelet tillsammans med ett Auction House, där spelare kunde spendera riktiga pengar på att sälja/köpa föremål i spelet. Det kanske säger sig självt varför det var en dålig idé? 😄


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar