Australiens dom: Starfield befriat från sex, men har tung drogpåverkan

Robot
Australiens dom: Starfield befriat från sex, men har tung drogpåverkan

Inget sex, mycket droger, oklar rock'n'roll.

#starfield


Medlem

Digital försäljning har varit dominerande ett bra tag så hur kommer det här påverka spelet? Kan det var så illa all dom inte får sälja digitalt på alla plattformar?

Medlem

Nakenhet och sex, det fixar moddarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny
Skrivet av Molotov:

Nakenhet och sex, det fixar moddarna

Jag räknar med att de redan skridit till verket!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tråkigt ifall det är ett förnumstigt spel på sexfronten.

Skribent

I rymden kan ingen höra dig stöna.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Redaktör

Inget sex? Då blir det ju inga uppföljare.


signatur
Medlem
Medlem

Starfield: Hot Coffee

Medlem

Spontant så är jag lite avundsjuk på pc naken moddarna i alla möjliga spel. Men tyvärr så är jag otroligt lat samtidigt så jag skulle aldrig kunna lägga ner den energin det tar av mig för att spela på eller ens röra en pc. Om jag hade haft en partner som kunde fixa allt sånt för mig så hade det varit ok antar jag. Problemet för mig är bara att jag har blivit för lat för att orka med relationer ha ha!

Avstängd

Har väl aldrig funnits sex i Bethesda-spel, eller?

Avstängd

När FOX var den mest "unhinged" nyhetskanalen i USA, det var tider det.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Inget sex? Då blir det ju inga uppföljare.

Skrivet av CosmicPunch:

Har väl aldrig funnits sex i Bethesda-spel, eller?

I Skyrim och Fallout 4 finns det väl det. Inga direkta sex-scener som i Mass Effect, men det finns väl vissa romantiska dialogval som till slut leder till vad som antas vara sex. Har jag för mig i alla fall?

Gnällkuk

Benzofield - The journey


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inget sex = ingen risk att drabbas av några otrevliga virus = säkert spel att installera utan skydd.

KoP
Medlem
Skrivet av CosmicPunch:

Har väl aldrig funnits sex i Bethesda-spel, eller?

Mjo.. vill minnas att det fanns någon sex-robot i ett Fallout-spel. 🤔 Eller så är det bara något jag har drömt.

Medlem

Låter ganska trist.

Medlem
Citat:

... tung drogpåverkan.

Eftersom det handlar om Bethesda kan det lika väl gälla personerna i spelet som dom bakom spelet.

eld
Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Eftersom det handlar om Bethesda kan det lika väl gälla personerna i spelet som dom bakom spelet.

Washington, där bethesda ligger, blev ju första staten att legalisera dödsdrogen, så helt off är det inte!

Skrivet av KoP:

Mjo.. vill minnas att det fanns någon sex-robot i ett Fallout-spel. 🤔 Eller så är det bara något jag har drömt.

Mister fisto om jag inte minns fel 😀


signatur

New life, New hope

Medlem

Ge oss bara ett bra spel så tror ja det inte spelar så mycket roll, våld, blood svett och tårar hoppas jag på ialla fall.

Medlem

Red dead 2 funkade hur bra som helst utan nån romantik. Hellre ett bra spel än att dejta en alien.

1
Skriv svar