Priset i Diablo IV-tävling är en "demon" som städar, tvättar och klipper gräsmattan – medan du spelar

Robot
Priset i Diablo IV-tävling är en "demon" som städar, tvättar och klipper gräsmattan – medan du spelar

Bara amerikaner kan tävla. Fan också.

#diablo-iv


Medlem
Medlem

Jag skiter i att jag inte har en gräsmatta, det är för jävligt ändå.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Presentkort på $200? väldigt fattigt pris


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av laban005:

20k dollar

130 x 200dollar för totalt 26k dollar

Medlem

haha första april kom tidigt

Medlem

Blir nog svårt för vinnaren att få trädgården fixad om denne inte har så mycket tid till att lira spel... Men det är väl bara att tvinga ungarna att spela spelet så är problemet löst! De spelar väl hellre ett spel än att städa

Medlem
Skrivet av robbis:

130 x 200dollar för totalt 26k dollar

Ok my bad. Men känns ju rätt fattigt måste jag säga, knappast nåt som förändrar livet och många som har det sämre ställt hade nog hellre önskat nåt annat än en lyxtjänst?

Medlem
Skrivet av laban005:

Ok my bad. Men känns ju rätt fattigt måste jag säga, knappast nåt som förändrar livet och många som har det sämre ställt hade nog hellre önskat nåt annat än en lyxtjänst?

Har du det så fattigt som du säger, så köper man inte Diablo IV.


signatur

I drank what?

Medlem

Känns onödigt att städa och tvätta gräsmattan.

Medlem
Skrivet av laban005:

Ok my bad. Men känns ju rätt fattigt måste jag säga, knappast nåt som förändrar livet och många som har det sämre ställt hade nog hellre önskat nåt annat än en lyxtjänst?

hahah det handlar ju inte om att någon ska vinna en miljard! Det är ju PR liksom...

Medlem
Skrivet av robbis:

hahah det handlar ju inte om att någon ska vinna en miljard! Det är ju PR liksom...

Blir typ en dags städande här i Sverige med RUT.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Blir typ en dags städande här i Sverige med RUT.

Med RUT i sverige och exploterad arbetskraft så kostar det väl 200 spänn för en städning med tvätt och mangling så 2000 spänn i USA är nog ganska mycket städ o mangling i typ minst ett halvår....

1
Skriv svar