Världens största flygplan – Antonov AN-225 – släppt till MS Flight Simulator

Robot
Världens största flygplan – Antonov AN-225 – släppt till MS Flight Simulator

Intäkterna bidrar till att få upp den skadade förlagan i luften igen.

#microsoft-flight-simulator


Medlem

Den ska man införskaffa.

Inaktiv

Den såg mäktig ut. Jag kan knappt hoppa och den där 250 ton bjässen kan flyga. Pffftt.

Medlem

Väntar på


signatur

IDKFA

Medlem

Riktigt coolt

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Den såg mäktig ut. Jag kan knappt hoppa och den där 250 ton bjässen kan flyga. Pffftt.

Den kan lasta 250 ton, max startvikt är 640 ton

Redaktör

Instrumenten ser rätt snälla ut ändå, inga såna där hemkokta Sovjetpåhitt.


signatur
Medlem

Grymt av Microsoft att ge alla intäkter till Antonov för att återuppbygga planet! Givet köp!

Medlem

Snyggaste flygplanet någonsin. Kommer lätt införskaffa det till spelet

Medlem

Har sagt upp mitt gamepass då det blir mer lönsamt att köpa dom enstaka bra spelen istället, så slipper jag dessutom fasta månadsutgifter. Ska köpa detta tillägg på söndag kväll när jag är hemma och samtidigt köper en egen version av flightsim 👍. Hoppas bara att det funkar på både PC och Xbox så jag slipper köpa till båda plattformarna

Har dessutom bara spelat Flightsim förutom att jag testat massa annat skit någon timme dåd o då, så när jag räknade på det så blir det en extrem förlustaffär att köra Flightsim via gamepass😂


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Redaktör
Skrivet av Crank:

Har sagt upp mitt gamepass då det blir mer lönsamt att köpa dom enstaka bra spelen istället, så slipper jag dessutom fasta månadsutgifter. Ska köpa detta tillägg på söndag kväll när jag är hemma och samtidigt köper en egen version av flightsim 👍. Hoppas bara att det funkar på både PC och Xbox så jag slipper köpa till båda plattformarna

Har dessutom bara spelat Flightsim förutom att jag testat massa annat skit någon timme dåd o då, så när jag räknade på det så blir det en extrem förlustaffär att köra Flightsim via gamepass😂

Funkar bra att köra samma spel/konto på pc och Xbox. Osäker hur det är med tillägg som detta, men det här kommer ju först i slutet av mars till Xbox.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Funkar bra att köra samma spel/konto på pc och Xbox. Osäker hur det är med tillägg som detta, men det här kommer ju först i slutet av mars till Xbox.

Den är nu släppt till xbox i samband med Sim Update 12 (SU12) som bl.a. lägger till WASM-stöd på Xbox.

https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/7662900...
https://www.flightsimulator.com/famous-flyer-iv/


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

1
Skriv svar