FZ Play – Kaosiga knytnävsfighter i Clash: Artifacts of Chaos

Robot
FZ Play – Kaosiga knytnävsfighter i Clash: Artifacts of Chaos
Medlem

"Ingen boss kan stoppa mig" står det lagom kaxigt i bilden. Ni raderade Wo Long streamen från kanalen innan ni skrev det antar jag.. 😀

Moderator
Skrivet av Bennii:

"Ingen boss kan stoppa mig" står det lagom kaxigt i bilden. Ni raderade Wo Long streamen från kanalen innan ni skrev det antar jag.. 😀

Den bossen är död sedan länge nu och jag börjar närma mig slutet av Wo Long. Ingen boss kan stoppa mig, men kanske är det så att jag måste dö för att resa mig några hundra gånger innan jag är förbi!

Moderator

Detta ska bli riktigt kul! Tycker att spelet har så spännande grafisk stil.

Skribent

Älskade Zeno Clash-spelen när det begav sig. Har dock inte vågat återvända i modern tid, bevara fina minnen och allt det där. Men det här borde jag ju testa!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Wow

Det där var en upplevelse , det vill jag lova. Färger och former i överflöd, ett väldigt nyskapande stridssystem speciellt med Ritualen innan och en historia vi sett förut men aldrig i den här skepnaden. En stark 4 får det av mig


signatur

War, War never changes...

Moderator

Jag är inne på samma spår som @Tarotikum. Nyskapande på många sett i utformandet. Storyn är något vi känner igen, men paketeras på ett urläckert sätt. Världen känns också annorlunda och kreativ. Men främst av allt är level design är otroligt bra och musiken likaså! Värt att kolla in i efterhand om man missade streamen.

1
Skriv svar